Uvijek posebni: Australci predstavili bolid jači i od E klase AMG
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Foto: Holden
KAKO bi dostojno označili oproštaj od četvrte generacije popularnog modela u Holdenu su odlučili predstaviti jednu od najmoćnijih limuzina na svijetu.
U pitanju je model Commodore čija aktualna četvrta generacija u zasluženu mirovinu ide potkraj godine. No do tada ima vremena i za malo igre, a u slučaju Holdena to znači ugradnju monstruoznog motora.
Za tu je potrebu oživljena GTSR oznaka, a iz Amerike je stigao motor. I to ne bilo koji već Corvettin iz ZR1 izvedbe, 6.2 V8 sa 644 KS ili 32 KS više no u novoj E klasi AMG (E63S). Naklada je limitrana na 300 primjeraka, a cijena je doista paprena - čak 166.990 AUD ili oko 118.700 eura. Cijeli posao potpisuje Holdenov specijalni odjel HSV (Holden Special Vehicles), a prema njima ova zvijer uhvati 100 km/h za 4,2 sekundi. Bez limitatora maksimalac je 293 km/h.
Nešto smireniji su GTSR sedan i Maloo (pick up) pokretani 6,2 V8 kompresorskim motorom četvrte generacije (LSA) snage 590 KS i osjetno povoljnijom cijenom. Dobra je vijest da sve izvedbe standardno imaju AP Racing kočnice sa šesteroklipnim čeljustima i diskovima promjera 410 mm. Trkaći SupaShock ovjes s potpisom Walkinshaw Racinga rezerviran je za top izvedbu, dok ostali dobivaju Magnetic Ride Control.
Ovo je .
Homepage nacije.
ovdje. Atraktivne fotografije i videe plaćamo.
Imate važnu priču? Javite se na desk@index.hr ili klikom
Želite raditi na Indexu? Prijavite se
Tražimo sadržaj koji
bi Vas mogao zanimati
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
Učitavanje komentara
Tražimo sadržaj koji
bi Vas mogao zanimati
bi Vas mogao zanimati