VW kaže da su EV-evi budućnost, ali da era auta s unutarnjim izgaranjem nije gotova
VOLKSWAGEN je izjavio da ne odustaje od automobila s unutarnjim izgaranjem unatoč industriji koja se okreće elektrifikaciji.
Iako je Volkswagen Grupa ranije najavila da će joj strategija biti potpuna orijentacija na EV, sada ipak planira usmjeriti dvije trećine svog kapitala na elektrifikaciju i digitalizaciju.
Jedna trećina i dalje će ostati spremljena za automobile s unutarnjim izgaranjem, istaknuo je financijski i operativni direktor VW Grupe Arno Antlitz na Reutersovom događaju u Münchenu prošlog mjeseca.
"Električni auti su budućnost, ali era auta s unutarnjim izgaranjem nije gotova", rekao je Antlitz.
VW sada planira razviti mali, pristupačni BEV bez partnera nakon što su im propali pregovori o partnerstvu s Renaultom.
VW-ovi početni električni auti koštat će 20.000 eura
VW-ovi početni BEV-ovi će koštati 20.000 eura i najviše će se fokusirati na prodaju u Europi, objavila je tvrtka.
Istodobno, VW priznaje da će morati balansirati smanjenje prodaje BEV-ova s više plug-in hibrida.
Ovo je u suprotnosti s njihovim ranijim planovima da serija ID električnih automobila bude ključna za njihovu budućnost.
Bivši CEO Herbert Diess najavio je planove za uvođenje do 75 potpuno električnih vozila tijekom narednog desetljeća, izjavivši 2021. godine da je električna mobilnost "pobijedila u utrci".
Problemi u strategiji elektrifikacije
VW se suočio s velikim poteškoćama u svojoj strategiji elektrifikacije. Ranije su propali planovi s raznim lansiranjima EV-ova. VW je također zaostao u Kini suočen s jakom lokalnom konkurencijom.
Kao i drugi njemački proizvođači automobila, VW također reagira na daljnje širenje kineskih rivala poput BYD-a i SAIC-ovog MG Motor-a u Europu. VW je također odustao od planova za traženje ulaganja za svoju baterijsku jedinicu i izgradnju tvornice za EV u Njemačkoj vrijedne 2 milijarde eura.
U međuvremenu, VW bi mogao usporiti vrijeme potrebno za povećanje kapaciteta svojih tvornica baterija.
VW će i dalje započeti proizvodnju 2025. godine, ali bi moglo potrajati dulje da dosegne puni kapacitet, rekao je Antlitz u intervjuu za Bloomberg. Prema trenutnim planovima od 20 milijardi eura, PowerCo bi trebala opskrbljivati ćelije za oko 3 milijuna EV-ova do 2030. godine.
Isto tako, Mercedes-Benz planira zadržati proizvodnju automobila s unutarnjim izgaranjem sve do sljedećeg desetljeća, povlačeći se od svojih prethodnih planova da do 2030. godine prodaje samo električne automobile, izvijestio je Bloomberg.
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati