Silent Hill se vratio, ali ovo nije ono što smo očekivali
FRANŠIZA Silent Hill nakon više od desetljeća proživljava veliki povratak. "P.T." iz 2014. možete i ne morate računati jer, unatoč sveopćem oduševljenju dijela fanova, mnogi nisu znali ni o čemu se točno radi. Objektivno, radilo se o teaseru igre koja se nikada nije pojavila, a mnogi su od toga napravili hype koji je teško objasniti i još teže prihvatiti.
Bilo kako bilo, Hideo Kojima se prebacio na daleko zanimljivije projekte, a Konami (i u ovom slučaju HexaDrive), odlučili su oživjeti franšizu koja itekako zaslužuje vratiti se u velikom stilu.
Nažalost, prva povratnička igra daleko je od onoga što smo očekivali. Točnije, priča o djevojci koja se budi u zgradi u njemačkom gradiću Kettenstadtu i otkriva mračne razloge svog lutanja morbidnim kompleksom, možda je konceptualno upravo ono što smo očekivali, ali postoji jedan "mali" problem - ovo je jedva igra.
The Short Message, koji su vlasnici PlayStationa dobili besplatno, jedna je od onih "igara" koje pričaju zanimljivu priču na potpuno nezanimljiv način.
Iako je ovo kratki eksperiment prema kojem možda ne bismo trebali biti prekritični, ukazuje na veći problem koji se često javlja u industriji i koji, nadajmo se, neće biti obilježje Silent Hill serijala u budućnosti. Ukratko, igra nije film i to ne treba doživljavati kao neki neoprostivi nedostatak koji treba promijeniti. Scenarij, gluma i atmosfera možda jesu stvari koje se danas podrazumijevaju u na narativ naslonjenim igrama, ali bilo bi poželjno da je sve to u službi igre.
Ispodprosječno
Short Message ima isti problem koji je imao i Fort Solis - imamo (na trenutke) vizualno impresivnu igru koju jedva da možemo nazvati videoigrom. Uglavnom, vi hodate, čitate dnevnike i odgovarate na poruke, ali nema stvarne igre. Nema zagonetki ni pucnjave, ovo je šetnja koja u nekoliko navrata prerasta u bježanje od negativca koji vas lovi kroz labirint derutnih hodnika.
Čak i u trenutku kada se priča rasplete i postane vam jasno da se radi o bitnim temama koje je poželjno vidjeti u igrama dostupnim mlađim igračima, ne možete se oteti dojmu da je ovo propuštena prilika. Ovo je dobra priča zarobljena u dozlaboga dosadnoj simulaciji hodanja.
No, "dobra priča" ne znači nužno i dobra izvedba, jer The Short Message pati i na tom frontu. Glumačke izvedbe su u najboljem slučaju ispodprosječne, teme gotovo karikaturalno površno obrađene, a u igranim dijelovima koji nakratko poprave situaciju postaje jasno da su dijalozi neizdrživo traljavo napisani.
Jedino što igru drži su solidna grafika i nada da će priča u jednom trenutku postati bolja. Teško je predvidjeti kako će serijal izgledati u planiranim igrama Silent Hill: Townfall i Silent Hill f, ali iskreno se nadam da će biti neusporedivo bolje od ovog.
Prvi je remake dvojke i tu smo donekle sigurni jer radi se o remakeu igre koju mnogi smatraju jednom od najboljih svih vremena. Pođe li Bloober Teamu ono što i Capcomu s remakeovima Resident Evila, imamo razlog za veselje. Nažalost, krenuli su s The Short Message, a to nije dobar početak.
Ocjena: 4/10
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati