Foto: B92
JEDAN udžbenik za Ekonomski fakultet u Kragujevcu navodno je naveo u fusnoti satirični internetski portal Njuz.net kao izvor citata, piše B92.
Ovo bi također mogla biti jedna vijest s Njuz.neta, a ne zna se tko je pokrenuo lavinu objavljivanjem fotografije na društvenim mrežama.
Naime, fotografija stranice udžbenika "Direktni marketing", autora dr. Milana Kocića, preplavila je društvene mreže. U poglavlju "Utjecaj društvenih mreža na produktivnost zaposlenih" citiran je dio teksta "Kompanija Facebook zabranila je svojim zaposlenicima korištenje Facebooka na poslu", a za izvor teksta u fusnoti je naveden Njuz.net.
Docent Kočić potvrđuje kako on je autor knjige, no komentar na ovaj zanimljivi propust nije dao.
Viktor Marković, član redakcije Njuz. neta, rekao je: "Nisam znao da se u udžbenicima kao izvori uopće koriste mediji. Nadam se da će to prestati biti praksa poslije ovoga. Profesori bi, ako već koriste vijesti iz medija kao izvore, morali pažljivo provjeravati odakle što citiraju. Najbolje bi bilo da uopće ne uzimaju medije kao izvor, već druge stručne radove, naučne članke i udžbenike, jer oni su profesori".
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati