Naslovnica koja je šokirala Ameriku: Je li Time pretjerao?
Foto: Time
MAGAZIN Time podigao je prašinu kada je objavio naslovnicu najnovijeg broja na kojoj možemo vidjeti 26-godišnju majku kako doji svog trogodišnjeg sina.
Naime, riječ je o članku koji se bavi specifičnim stilom odgoja (tzv. "zbližavajuće" ili povezujuće roditeljstvo) koji se bazira na tri temeljna načela: produženo dojenje, zajedničko spavanje i neprestano nošenje djeteta.
"Za mene, poanta ove naslovnice je privlačenje pažnje", rekao je urednik Rick Stengal. Svi će se složiti da su privlačenju pažnje uspjeli, ali neki tvrde da je provokacija ipak otišla predaleko.
Jeff Bercovici iz Forbesa tvrdi da bi im se ovakav način poslovanja mogao obiti o glavu jer mnogi trgovački lanci, poput Walmarta i Targeta, na svojim policama neće dopustiti ovako provokativnu naslovnicu. Štoviše, vrlo će je vjerojatno prekriti.
Jessica Wakeman iz The Friskya pak tvrdi da je naslovnica kontraproduktivna jer povezujuće roditeljstvo kompleksna je i kontroverzna tema kojoj treba pristupiti pažljivije. Ovakav pristup privući će najgore reakcije i one koji u temu nisu upućeni, natjerati na ishitrene zaključke.
Ovo je .
Homepage nacije.
ovdje. Atraktivne fotografije i videe plaćamo.
Imate važnu priču? Javite se na desk@index.hr ili klikom
Želite raditi na Indexu? Prijavite se
Tražimo sadržaj koji
bi Vas mogao zanimati
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
Učitavanje komentara
Tražimo sadržaj koji
bi Vas mogao zanimati
bi Vas mogao zanimati