Revolucionarni potez vlasnika Netflixa: Zaposlenici biraju kada će i koliko vremena provesti na godišnjem
Foto: Shutterstock
REED HASTINGS, vlasnik šest milijardi dolara vrijedne američke kompanije Netflix, u intervjuu za Bloomberg Business Week iznio je svoju "revolucionarnu" ideju organizacije godišnjih odmora.
Naime, u nastojanjima da se riješi nepotrebne papirologije koja se gomila svaki puta kada netko od njegovih 900 zaposlenika odluči otići na godišnji, tvrtka je zaposlenicima omogućila da slobodnim danima raspolažu onako kako im najbolje odgovara, a još nitko od zaposlenika tu slobodu nije zloupotrijebio.
"Želimo odgovorne, disciplinirane i motivirane ljudi, a nagrađujemo ih slobodom. Najbolji je primjer naša politika što se godišnjih odmora tiče. Ukratko, nemamo je. Fokusirani smo na obavljeni posao, a ne na to koliko su dana radili. Prije 2004. imali smo klasični model godišnjih odmora sve dok nismo shvatili da nitko ne prati koliko sati u danu netko provodi radeći. Zašto bi se zamarali s tim je li zaposlenik na godišnjem proveo dva ili četiri tjedna? To su ostaci industrijske ere", rekao je Hastings.
Međutim, ovdje se ne radi o novotariji jer riječ je o ideji koju su prigrlile mnoge moderne tvrtke koje ne žele nezadovoljne radnike koji pate od tzv. "burnout sindroma". Sličnu je praksu uveo i IBM koji svojim zaposlenicima daje mogućnost ranijeg odlaska s posla i uzimanje slobodnih dana bez prethodne najave, a bitno je samo to da na kraju dana posao bude obavljen.
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati