Evo što se dogodi s profitom kad modne kompanije prestanu koristiti Photoshop
Foto: Instagram
JEDNA američka modna kompanije prestala je fotošopirati manekenke u svojim reklamama, a rezultat je pomalo neočekivan. Naime, samo nekoliko mjeseci nakon što su se prestali igrati s Photoshopom i uljepšavati manekenke koje reklamiraju njihovo donje rublje, zarada im je porasla.
Prema pisanju Quartza, iako je American Eagle predvidio gubitke, samo njihova linija Aerie bilježi rast prihoda za devet posto. Za usporedbu, ista linija u istom je razdoblju prošle godine bilježila gubitak od dva posto. U siječnju ove godine, "stručnjakinja za stil i kroj" te linije Jenny Altman rekla je za ABC News da su u svojim kampanjama željeli "pokazati sve", od madeža do tetovaža.
"Djevojke u reklama i dalje su manekenke, i dalje su lijepe, samo što izgledaju malo više poput nas. Nadamo se da ćemo razbiti rutinu. Nadamo se da će nakon ovoga djevojke diljem svijeta početi prihvaćati svoju ljepotu", rekla je Altman.
Iako još nije potvrđeno da je porast profita povezan s novom strategijom kompanije, on barem dokazuje da nije potrebno nerealistično prikazivanje žena kako bi se prodala odjeća, piše Independent.
Aerie nije prva modna linija koja je prestala s upotrebom Photoshopa, prije šest godina i britanski Debenhams pustio je kampanju za kupaće kostime u kojoj manekenke nisu bile digitalno uljepšane. Usto su objavili i seriju plakata s fotografijom manekenke i pojašnjenjima što se sve na njoj može popraviti u Photoshopu i na koji način.
Prošle je godine Telegraph objavio da je modni lanac to učinio zbog brojnih studija koje su pokazale da je samopouzdanje djece školske dobi na niskim granama zbog nerealnog prikazivanja slavnih osoba i manekenki.
Izvješće Jedinice za zdravstveno obrazovanje u školama pokazalo je da je tijekom 2012. godine 58 posto učenica staro 14 i 15 godina željelo smršaviti, a četvrtina njih preskakala je doručak kako se ne bi udebljala.
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati