Gap poslao poruku o izborima pa je brže-bolje obrisali zbog gomile bijesnih komentara
MODNI brend Gap odlučio je iskoristiti strku oko izbora u Americi i kapitalizirati na lijepoj poruci, no njihova nastojanja obila su im se o glavu.
Mnogi njihovu objavu nazivaju najgorom prosudbom u posljednja dva dana, a i sami su je obrisali nakon brojnih kritika koje su primili.
Na fotografiji koju su objavili je plavo-crvena majica s njihovim logom, a uz nju su napisali: "Jednu stvar znamo, a to je da zajedno možemo naprijed", napisali su, dodavši po jedno plavo i crveno srce.
Mnoge je ovo podsjetilo na zloglasnu Pepsijevu reklamu o prosvjedu "milenijalaca", među kojima se iz nekog razloga našla i Kendall Jenner, a koja pomiruje prosvjednike i policiju limenkom tog pića.
"Osjećam energiju one reklame Pepsija u ovome", komentirali su neki.
"Gap je pobijedio neosjetljivim tvitom dana", dodali su drugi.
"Od starta smo bili brend koji premošćuje jaz (na engleskom gap, op.a.) između pojedinaca, kultura i generacija. Namjera naše objave, na kojoj je plavo-crvena majica, bila je pokazati snagu jedinstva. Samo je bilo prerano za tu poruku. Bit ćemo optimistični u vjerovanju da će se naša zemlja ujediniti i proći kroz pozitivnu promjenu", rekao je glasnogovornik kompanije za Indy100.
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati