DITA VON TEESE, Katy Perry, Cyndi Lauper i Pharell Williams samo su neke od zvijezda koje su odlučile svoju kreativnost iskoristiti u dobre svrhe. Kreirali su odjeću, točnije majice za H&M-ovu kampanju, od kojih će 25 posto zarade biti donirano svjetskoj organizaciji za borbu protiv side. Dita, kraljica burleske, dizajnirala je bijelu majicu s likom žene, dok je pjevačica Katy Perry osmislila bodi sa srcem koje u sredini ima nasmiješeno lice.
"Girls just wanna have safe sex" slogan je pjevačice Cindy Lauper koji podsjeća na njezin hit iz 1983. godine, "Girls just wanna have fun". Članovi N.E.R.D.-a, Pharrell Williams, Chad Hugo i Shay Haley svojim sloganom poručuju muškarcima da koriste mozak, sugerirajući im da koriste zaštitu tijekom seksa.
Švedski modni brend koji nudi odjeću po pristupačnim cijenama, svake godine angažira jednog poznatog dizajnera čiji se artikli prodaju u H&M-ovim prodavaonicama po znatno nižoj cijeni od one koje ti dizajneri inače nude za svoje regularne kolekcije. Dovoljno je spomenuti neke od slavnih imena koji su radili za H&M, poput Karla Lagerfelda, Comme des Garcona, Roberta Cavallija te Madonne. Nakon niza uspješnih angažmana, ovaj brend odlučio se za kampanju koja upozorava mlade na veliki problem koji često zanemaruju, a to je virus HIV-a.
Ž.P.
Foto: H&M
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati