Let 3 već ima 1.8 milijuna YT pregleda. Neki raniji pobjednici nisu skupili ni 10.000
LET 3 PREDSTAVLJAT će Hrvatsku na ovogodišnjem Eurosongu u Liverpoolu, a popularnost njihove pobjedničke pjesme ne jenjava.
Pjesma Mama ŠČ! do sada je na YouTubeu pregledana 1.8 milijuna puta, čime je premašila gledanost većine hrvatskih eurovizijskih predstavnika u posljednjih nekoliko godina.
Snimka nastupa na Dori prošlogodišnje pobjednice Mije Dimšić, koja je nastupila s pjesmom Guilty Pleasure, dosad je pregledana 835 tisuća puta, a snimka nastupa s Eurosonga 889 tisuća puta.
Hrvatsku predstavnicu iz 2021. godine Albinu Grčić riječki rokeri još uvijek nisu nadmašili po gledanosti. Spot za njezinu pjesmu Tick-Tock pregledan je 1.7 milijuna puta, nastup na Dori 2.1 milijun puta, a nastup u polufinalu Eurosonga čak 5.2 milijuna puta.
Damir Kedžo pobijedio je 2020. godine s pjesmom Divlji vjetre, a Mama ŠČ! već sad ju je nadmašila po gledanosti. Kedžin nastup na Dori skupio je 811 tisuća pregleda na HRT-ovom YouTube kanalu, dok je isti taj nastup na eurovizijskom kanalu prikupio 1.4 milijuna pregleda.
Neki pobjednici Dore skupili su manje od 10 tisuća pregleda
Godinu ranije predstavljao nas je Roko Blažević s pjesmom The Dream, a ni on ne može konkurirati Letu 3. Spot za pjesmu The Dream pregledan je 973 tisuće puta, nastup na Eurosongu skupio je 966 tisuća pregleda, a zanimljivo je da je njegov nastup na Dori na YouTube službenim kanalima HRT-a uploadan dva puta. Nastup je prvo objavljen na kanalu Hrvatske radiotelevizije, gdje broji 866.000 pregleda, a zatim i na Dora HRT kanalu, gdje ima samo 8000 pregleda.
Franka Batelić predstavljala nas je 2018. s pjesmom Crazy, s kojom se nije uspjela plasirati u finale Eurosonga. Njezin nastup u polufinalu dosad je pregledan 1.4 milijuna puta, spot je skupio 1.1 milijun pregleda, a nastup na Dori skupio je 9100 pregleda.
Godinu prije Franke predstavljao nas je Jacques Houdek s pjesmom My Friend, s kojom se plasirao u finale i završio na 13. mjestu. Jacquesov nastup u finalu pregledan je 2.7 milijuna puta, nastup u polufinalu 909 tisuća puta, a spot za pjesmu prikupio je 1.4 milijuna pregleda.
Nina Kraljić je s pjesmom Lighthouse završila na 23. mjestu na Eurosongu 2016., a njezin nastup u finalu pregledan je 890 tisuća puta. Spot za pjesmu prikupio je 3.4 milijuna pregleda, a službena audioverzija pregledana je 2.5 milijuna puta.
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati