Napali brendove koji ne fotošopiraju svoje modele: "Te žene su presavršene"
BRENDOVI poput Asosa i Boohooa našli su se na udaru boraca za prikazivanje realne slike ženskog tijela u javnosti, i to upravo zbog toga što se reklamiraju neuređenim fotografijama.
Naime, iz kampanje "Be Real" upozoravaju da fotografije na kojima se nalaze modeli čije fotografije nisu fotošopirane, no svejedno izgledaju savršeno čine i veću štetu nego pretjerano isfotošopirane fotografije. Posljednji primjer toga je kampanja brenda In The Style koju je većina kupaca pohvalila, no bilo je i onih koji su zaključili da je upravo to dokaz koliko modni stručnjaci nemaju dodira sa stvarnošću.
"Oni su toliko naviknuti na fotošopirane fotografije i žene da kad vide prelijepu ženu pomisle: 'Ok, ona je stvarna.' Oni toliko ne znaju kako zaista izgleda stvarna žena. Modeli koje biraju da prikazuju 'stvarne žene' zapravo predstavljaju 1 posto ukupne populacije", tvrdi za Daily Mail bivša misica Kirsten Haglund.
Liam Preston iz "Be Reala" se slaže s njom te tvrdi da brendovi odabirom "savršenih" modela zapravo idu protiv svega toga za što se navodno bore. "Veoma je važno da modna industrija prihvati raznolikost žena i pokaže kako one zaista izgledaju. Ove slike modela će ostaviti traga na mladim curama prema kojima su usmjerene. Jedno naše istraživanje je pokazalo da pritisak mladih ljudi da izgledaju na određen način najviše dolazi od modela. Ako brendovi daju iluziju da se brinu o tim važnim stvarima, a zapravo se ne brinu, to može učiniti samo više štete", tvrdi on.
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati