Nošenje kaciga reklamiraju golim manekenima, javnost bijesna: "Ovo je glupo"
KAMPANJA njemačkog Ministarstva prometa koja promovira sigurnost u biciklizmu našla se na meti kritika. Riječ je o kampanji pod nazivom "Looks like sh*t. But saves my life" vrijednoj 450.000 dolara, odnosno oko tri milijuna kuna, a na fotografijama modeli nose sigurnosne kacige na glavi odjeveni samo u donje rublje.
"Neugodno je, glupo i seksistički da ministar prometa prodaje svoju politiku koristeći golu kožu", rekla je za Bild am Sonntag Maria Noichl, zastupnica u Europskom parlamentu i predsjednica ženskog krila njemačkih socijaldemokrata.
Na njenu stranu stala je i ministrica Franziska Giffey s nekoliko oštrih riječi o ministru prometa, Andreasu Scheueru iz konzervativne stranke CSU. Kako bi mu dočarala što želi reći, objavila je fotografiju u poslovnom odijelu i s kacigom na glavi dok vozi bicikl, uz poruku: "Dragi Andreas Scheuer: potpuno odjevena također dobro pristaje uz kacigu!"
Na optužbe se potom oglasilo Ministarstvo prometa.
"Uspješna kampanja za sigurnost na cestama trebala bi potresti ljude i biti polarizirana", izjavio je glasnogovornik za njemačke medije.
I sam ministar Scheuer izjavio je kako je prvotni cilj kampanje bio suprotstaviti se ideji da su kacige neatraktivne, što istraživanja navode kao jedan od razloga zašto ih mladi ne nose tijekom vožnje.
Na društvenim mrežama pokrenula se rasprava o tome je li kampanja zaista seksistička ili ne pa su neki korisnici društvenih mreža istaknuli da kampanja ipak ne spada u seksizam jer sadrži raznoliku skupinu modela oba spola. S druge strane, bilo je i onih kojima taj pristup promoviranju sigurnosti nije dobar jer odmiče fokus s onog što kampanja želi poručiti.
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati