Strije se više ne skrivaju, a badiće konačno reklamiraju "prave" žene
Foto: Instagram
DOGAĐA se revolucija. Ne velika, ali je tu - veliki Sports Illustrated, odnosno njihovo ljetno izdanje Swimsuit Issue u posljednje dvije ljetne sezone radi ogromne pomake u promociji normalnih, prosječnih ljudskih tijela. Žena pogotovo.
Najnovije izdanje koje je ovog mjeseca izašlo na svjetlo dana po mnogočemu se razlikuje od svih sličnih izdanja kakve smo viđali posljednjih desetljeća, jer sada badiće reklamiraju neke "nove" žene - ne modeli, ne savršeno isklesana tijela već žene s oblinama i strijama!
Konačno nešto za žene svih oblika i veličina!
Veliku promjenu u njihovoj kampanji donijela je zapravo poznati Plus size model Ashley Graham koja je krasila njihovu lanjsku naslovnicu što je bio pun pogodak u javnosti koja se nije libila pokazati oduševljenje tom njihovom odlukom.
"Konačno prava žena i prave obline", komentirali su tada mnogi pa je suradnja s Ashley, ali i mnogim drugim no name ženama, prosječnim i svakodnevnim - svih oblika, veličina i dobi, nastavljena i ove godine.
Ali ove godine zvijezda nije samo ona. Javnost je posebnu pozornost posvetila i brandu Lane Bryant, u čijim se trgovinama prodaje odjeća, donje rublje i naravno kupaći kostimi svih veličina, a čiji je model prava prosječna žena s vidljivim tragovima majčinstva - strijama.
Samim time čini nam se da je konačno došlo vrijeme u kojem će se sve više, na ovakav način posebno, slaviti upravo prirodna ljepota tijela.
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati