Brend kojeg Hrvatice obožavaju više nije nimalo cool
Foto: Instagram
MICHAEL KORS izgubio je svoj status jednog od najcool brendova u modnoj industriji, piše Business Insider.
Dionice kompanije ne stoje najbolje na tržištu, zbog čega su je analitičari Morgan Stanley uklonili s liste "najboljih ideja". U posljednjih godinu dana dionice Michaela Korsa pale su 37 posto.
Podsjetimo, Kors je doživio eksploziju popularnosti posljednjih godina zbog svojih trendovskih torbica i satova. No u posljednje vrijeme rast prodaje je usporio, a analitičari kompaniji predviđaju problematičnu budućnost.
Što je pošlo po zlu?
"Popularnost među širokim masama je poljubac smrti za sve modne marke, posebice one koji ciljaju na elitniju publiku", tvrdi analitičar Robin Lewis na svom blogu.
Korsa uspoređuje s Tommyjem Hilfigerom, koji je '90-ih bio na vrhuncu, no nakon toga mu je popularnost pala.
Michael Kors ranije se smatrao brendom za one koji teže višem, a kupci su bili spremni platiti više da imaju njegovu robu. Kad su je svi imali, prestala je biti cool. Drugi brendovi koji su prošli kroz istu stvar su Juicy Couture, Jordache i Coach.
Dodatni problem Kors si je sam stvorio kad je odlučio imati robu za kupce različite platežne moći.
"Tko bi dao 300 dolara za torbicu u njegovom butiku, kad može kupiti sličnu torbicu u outletu u trgovačkom centru", rekao je Lewis.