Kako te organiziranje radnog prostora čini produktivnijom?
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Foto: In Style
POSTOJE dobri razlozi zašto bi prostor u kojem živiš i radiš trebao biti čist i uredan.
1. To čini da se usredotočiš na važne stvari
Koliko stare odjeće držiš u ormaru, za koju znaš da ju više nikada nećeš obući? Stvari koje se više ne uklapaju u tvoj životni stil, bit će ti stalni podsjetnik na odluke kojih se nisi držala. To je i razlog zašto se treba rješavati starih stvari, kako bi se usredotočila na nove,ostvarive ciljeve za sljedećih nekoliko mjeseci. Napravi promjenu te zadrži samo ono što trenutno koristiš i što je sada dio tvog života. Stvari iz prošlosti više ne predstavljaju ono tko si.
2. To te ispunjava
Stručnjaci inzistiraju na tome kako čim počnemo s čišćenjem, osjetit ćemo motiviranost za rješavanje ostalih problema u svom životu. "Nakon čišćenja i uređivanja svog doma, vi podsvjesno počinjete organizirati kaos u svojoj glavi", prenosi Huffington Post. "To može biti oblik svjesnosti, što omogućuje da vaše misli odlutaju od stvarnih životnih problema te to da osjećate postignuće u organiziranju vašeg fizičkog prostora, prije rješavanja uzroka vašeg mentalnog poremećaja."
3. Čisti ured = čisti um
Izračunaj koliko vremena provodiš u uredu. Razbacani papiri, prljave šalice i tipkovnice te kemijske olovke koje više ni ne rade, neće pomoći u povećanju tvoje produktivnosti. Samo nekoliko minuta provedenih u čišćenju i organizaciji radnog prostora, može dokazano imati značajan utjecaj na tvoju koncentraciju i fokus tijekom dana. Ne dopusti da te išta spriječi u kvalitetnom obavljanju tvog posla.
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Ovo je .
Homepage nacije.
ovdje. Atraktivne fotografije i videe plaćamo.
Imate važnu priču? Javite se na desk@index.hr ili klikom
Želite raditi na Indexu? Prijavite se
Tražimo sadržaj koji
bi Vas mogao zanimati
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
Učitavanje komentara
Tražimo sadržaj koji
bi Vas mogao zanimati
bi Vas mogao zanimati