Zašto nam je dosta modela koji izgledaju kao mrtva tijela i žrtve nasilja?
Foto: Guess, Prada,Dolce&Gabbana,Redtape,Salvatore Ferragamo,Elle
BIVŠA modna fotografkinja iz Los Angelesa Jennifer Moss primijetila je da svi ženski modeli poziraju kao mrtva tijela ili seksualni objekti.
Godinama je proučavala modne časopise i podijelila modne fotografije koje se pojavljuju u njima u kategorije te u kratkom videu za BBC obrazložila svaku od njih i istaknula da je kao ženu, majku djevojčice i potrošača, najviše uznemiravaju kampanje u kojma ženski modeli izgledaju kao mrtva tijela ili žrtve seksualnog nasilja. Ovo su kategorije koje je primijetila:
Preplašena/žrtva:
- prestravljena je ili se brani
- odmiče se od muškarca
- mrtva je
Spremna za seks/razgolićena:
- noge su joj raširene
- na krevetu je
- razgolićena je
Sramežljiva/djetinjasta:
- njen govor tijela odaje pokoru, slabost
- gleda u daljinu
- pogrbljena je
Nije stvarna osoba/jedna je od mnogih:
- nema lice ili joj je lice nejasno
- nema individualnosti
- proizvod je
Jennifer ističe i da je poruka koju modna industrija odašilje tim kampanjama ta da je sve to glamurozno i poželjno, odnosno da bi žene trebale biti ponizne, plahe i preplašene.
No nije sve toliko crno. Moss je primijetila novi rastući trend u modnoj fotografiji koji slavi jake i sretne žene - modeli gledaju ravno u kameru, snimljeni su odozdo i izgledaju uspješno te više nisu seksualizirani kao nekoć i odijevaju se za žene, a ne za muškarce.
U nastavku pogledajte video:
Ovo je .
Homepage nacije.
ovdje. Atraktivne fotografije i videe plaćamo.
Imate važnu priču? Javite se na desk@index.hr ili klikom
Želite raditi na Indexu? Prijavite se
Tražimo sadržaj koji
bi Vas mogao zanimati
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
Učitavanje komentara
Tražimo sadržaj koji
bi Vas mogao zanimati
bi Vas mogao zanimati