Fortnite je i službeno s trona skinula kultna igra stara 10 godina
LEAGUE of Legends ponovo je najgledanija igra na Twitch.tv platformi za streamanje, jednom od najvažnijih kriterija za popularnost i trendove u gamingu i esportu. Fortnite je prekinuo dominaciju kultnog LoL-a samo godinu dana, a zatim zabilježio veliki pad, iako se i dalje radi o jednoj od najpopularnijih videoigara današnjice.
Prema izvještaju State of the Stream 2019 koje je objavio StreamElements, League of Legends je najpopularnija igra na Twitchu s rastom od sedam posto u odnosu na godinu prije, dok je na drugom mjestu Fortnite s padom od čak 28 posto. Treće je pripalo kategoriji Just Chatting, što potvrđuje da je izravna interakcija sa streamerima ono čemu publika teži. Četvrto mjesto pomalo iznenađujuće zauzeo je Grand Theft Auto V s najvećim rastom među 10 najgledanijih sadržaja od čak 277 posto u odnosu na 2018., dok najboljih pet zaokružuje Dota 2.
Screenshot: StreamElementsKada govorimo o platformama rasle su sve, neke više, a neke manje. Mixer i Facebook Gaming povećali su svoj udio na tržištu na kojem i dalje veliku većinu, čak 72 posto i dalje ima Twitch.tv.
Ipak, League of Legends i dalje suvereno vlada igrama. Dokaz je to da Riot Games radi sjajan posao i da se dugoročno planiranje i investiranje donose rezultate. Europsko prvenstvo dobilo je novo ime i izgled, ali i kvalitetniji sadržaj još drugačiji od onog američkog. Zbog toga je i League of Legends European Championship ostvario značajno bolji rezultat u svakom aspektu u odnosu na godinu prije.
Foto: Riot GamesRastu popularnosti svakako doprinosi i G2 Esports, za koji se smatralo da će prekinuti dugu azijsku dominaciju na World Championshipu, ali Perkz i društvo ostali su kratki u velikom finalu. Osvojili su drugi najveći međunarodni turnir Mid-Season Invitational i barem nakratko nosili titulu najboljeg tima na svijetu. Za jak League of Legends esport potrebni su jaki timovi i igrači, a mnogi od njih u brojnim aspektima nikada nisu bili jači. Ipak, League of Legends esport je tek na početku. Prvih 10 godina je prošlo, ali Riot Games planira dugoročno, uspoređujući LoL sa sportovima poput nogometa i košarke. Trajanjem, razvijanjem i tradicijom razvijaju se priče, a s njima raste i broj igrača i gledatelja.
Svjetsko prvenstvo u League of Legendsu ponovo je oborilo rekorde i pomicalo granice. Pratilo ga je više od 100 milijuna gledatelja. Finale između G2 Esportsa i FunPlus Phoenixa postalo je najgledaniji esport meč u povijesti s gotovo četiri milijuna trenutnih gledatelja. Uzmemo li sve u obzir, radi se o najboljem i najvažnijem esport događaju 2019.
Riot Games je 10 godina čekao veliku najavu, ali ono što su najavili nitko nije očekivao. League of Legends i Teamfight Tactics stižu na mobitele, kao i pet drugih igara smještenih u League of Legends svijetu, dobili smo i dokumentarac na Netflixu imena League of Legends Origins, dok će iduće godine stići i animirana serija. Riot Games stvara cijeli svijet oko svoje igre, jedne od najpopularnijih svih vremena. Koliko će pojedini projekt biti uspješan tek ćemo vidjeti, prema dostupnim informacijama sve djeluje obećavajuće, ali s jakim League of Legendsom Riot nema straha za financije, publiku i broj potencijalnih igrača.
Važno je spomenuti i da je Luka "Perkz" Perković postao najuspješniji igrač na Zapadu svih vremena sa šest osvojenih europskih trofeja i Mid-Season Inviatitonalom. Veliki san o trofeju svjetskih prvaka ostao je nedosanjan ove godine. Perkz će se vratiti na svoju izvornu poziciju u timu, na mid, dok ćemo na botu iduće sezone gledati capsa.
Trebao se dogoditi Fortnite kako bi League of Legends mogao ponovo zablistati i s razlogom je najpopularnija PC igra i najpopularniji esport na svijetu.
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati