Pilot koji je vozio Salu nije imao dozvolu za letenje noću i bio je daltonist
NOVI detalji otkriveni su o pogibiji nogometaša Emiliana Sale u padu aviona 21. siječnja. Prema informaciji BBC Walesa, pilot je bio daltonist i nije bio kvalificiran za letenje noću, već samo u dnevnim satima.
>>> Sala umro od ozljeda glave i prsnog koša, prepoznali ga po otisku prsta
>>> Ogorčena Salina majka: "Želimo pravdu i istinu, tko je kriv za smrt moga sina"
>>> "Ubili su Emiliana Salu. Cijeli slučaj treba istražiti"
>>> Salin agent: Cardiff ga je ostavio samog da organizira let
Takve navode nije željela komentirati uprava za civilno zrakoplovstvo Velike Britanije (CAA), a odjel za istraživanje zračnih nesreća (AAIB) poručio je kako će licenca pilota u cijeloj priči ostati pod istragom.
S druge strane, regulatorna tijela potvrdila su kako Ibbotson nije imao licencu za vožnju privatnog aviona noću. Njegova britanska licenca bila je zamijenjena licencom američkog pilota, što mu je omogućilo letenje Piper Malibu avionom, koji je registriran baš u SAD-u. Također, evidencija federalne uprave za zrakoplovstvo (FAA) navodi da je pilot morao imati naočale za viziju u blizini, a za sada nije dostupan zapis o njegovoj licenci u Velikoj Britaniji.
Izvori BBC-ja Walesa poručili su da je Ibbotson imao licencu samo za letove tijekom dana...
"Letenje izvan ograničenja licence je nezakonito. Europska zrakoplovna pravila definiraju noć za pilote kao vrijeme od pola sata nakon zalaska sunca do pola sata prije izlaska sunca. Sposobnost razlikovanja zelenih i crvenih svjetala ključna je za letenje po noći.
Sala je trebao tog dana krenuti iz Nantesa za Cardiff u devet sati ujutro, ali je odgodio za 19 sati kako bi se oprostio od suigrača i stručnog stožera u francuskom klubu. U 19 sati kada je Piper Malibu uzletio prošlo je oko sat i 10 minuta od zalaska sunca. Avion je nestao s radara sjeverno od Guernseyja na Kanalskim otocima u 20:16 sati, a početkom veljače pronađeno je tijelo nesretnog argentinskog napadača, dok pilot još uvijek nije pronađen.
Također, 59-godišnjem Ibbotsonu nije bilo dopušteno prevoziti putnike za naknadu ili novčanu nagradu, a u izvješćima AIIB-a objavljeno je kako je mogao samo prevoziti samo regularne putnike. Europska agencija za zrakoplovnu sigurnost (Easa) navodi da za dobivanje noćnog vožnje pilot mora proći test od pet sati teorijskog dijela i pet sati obuke za letenje u noćnim uvjetima.
U svom preliminarnom izvješću AAIB je poručio da, budući da je Ibbotsonova pilotska dozvola izgubljena u nesreći i nije pronađena, nije moguće utvrditi koliko je sati do tada letio, iako postoje neki podaci koji govore da iza sebe ima oko 3.700 sati letenja.
Istražitelji žele utvrditi koliko je sati pilot letio u posljednjih 28 do 90 dana prije nesreće.
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati