Cirkus u HŽ-u: Vlak iz Karlovca za Zagreb kasnio dva sata, strojovođa napustio vlak jer mu je završila smjena!
Ilustracija: Arhiva
PUTOVANJE putničkim vlakom od Karlovca do Zagreba u normalnim bi uvjetima trebalo trajati između 55 minuta i sat vremena. Ipak, putnici koji na toj relaciji putuju svakodnevno mnogo su se puta našli u situacijama da vlakovi kasne i po nekoliko sati, zbog "izvanrednih uvjeta". Tako je bilo i proteklih šest dana, odnosno od subote, kada je gotovo cijelu zemlju zameo snijeg. Većina putnika na kašnjenje vlakova tijekom zime ipak je naviknuta, ali situaciju koja se jučer dogodila nitko nije očekivao.
Naime, kako doznajemo od čitatelja, vlak koji je jučer prometovao na relaciji Ogulin-Zagreb na odredište je stigao s dva sata zakašnjenja! I to opet ne bi bilo neuobičajeno u ovo doba godine, kada gotovo svi vlakovi kasne, da vlak nije stao dvije stanice prije Zagreba i tamo čekao punih 90 minuta. Razlog čekanja bila je - smjena strojovođa!
Vlak je iz Karlovca trebao krenuti u 11.39 minuta, ali je kasnio u dolasku 20 minuta, da bi potom stao na stanici u Hrvatskom Leskovcu, koja je od stanice Zagreb - Glavni kolodvor udaljena svega 15 minuta vožnje. Strojovođa je tada shvatio da mu je isteklo radno vrijeme, a putnici su bili prisiljeni čekati punih 90 minuta da bi se pojavio novi strojovođa! Vlak je na odredište u Zagreb na kraju stigao u 14.38 sati!
"Strojovođi je istekla smjena, nije on kriv"
Iz HŽ-a su potvrdili da je došlo do pogreške te već nekoliko dana upozoravaju na redovita kašnjenja vlakova, nerijetko i po nekoliko sati te se ispričavaju putnicima na neprilikama koje im kašnjenja stvaraju. Vlakovi su jučer kasnili u prosjeku između 15 i 40 minuta, a 12 linija bilo je otkazano. Vlakovi koji putuju na duže relacije kasne i do 90 minuta.
"Pogriješili smo i želimo se ispričati putnicima. Neka nam svi pošalju mail s pritužbama. Strojovođi je istekla smjena i on je napustio svoje radno mjesto, nije on kriv. Vlak je kasnio ukupno sat i 59 minuta", kaže glasnogovornica HŽ-a Mihaela Tomurad Sušac
"Cirkus" u HŽ-u
Čitatelji Indexa u nekoliko su se navrata požalili na stanje u HŽ-u tijekom proteklih nekoliko dana. Istina, ne možemo zamjeriti kašnjenja prvi ili drugi dan nakon što zemlju prekrije nekoliko desetaka centimetara snijega, ali stanje u HŽ-u i danas je, šest dana kasnije, "katastrofalno". Većina brzih i ICN vlakova "pretvoreni" su u putničke, pa tako stoje na svakoj stanici, kako bi putnici stigli na svoje odredište.
Kvarovi na lokomotivama, zametene pruge, kašnjenja zbog mimoilaženja s drugim vlakovima, prometne nesreće... sve su to razlozi kašnjenja vlakova i po nekoliko sati, na koje se putnici jednostavno moraju priviknuti. Zbog poteškoća u prometovanju svake zime stotine građana kasni na posao, djeca ne stižu u školu, a HŽ se ispričava na neugodnostima. A putnici satima stoje na peronima, čekaju da vlak krene, ili pak "zaglave" u snijegu na putu do svog odredišta.
"Tihi štrajk" strojovođa i konduktera?
Još u ljeti su se pojavile priče kako bi kondukteri i strojovođe mogli krenuti u "tihi štrajk" zbog najava o otkazima. I tada su, po sunčanom i toplom vremenu, vlakovi nerijetko kasnili. Među kondukterima se tada "šuškalo" da će, s obzirom na najave o otkazima, poduzeti mjere poput "namjernih kašnjenja vlakova", kako bi upravi poslali poruku, budući da u štrajk ne žele stupiti da putnici ne bi dodatno ispaštali.
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati