Slovenski Adria Airways okreće se niskotarifnom poslovanju
Tekst se nastavlja ispod oglasa
ILUSTRACIJA: scx.hu
NOVOM poslovnom strategijom slovenski zračni prijevoznik Adria Airways želi se razvijati u smjeru kombinacije klasične aviokompanije i niskotarifnog prijevoznika, rekao je u četvrtak na konferenciji za novinare Iztok Franko, direktor marketinga te tvrtke.
Prema njegovim riječima, Adria Airways je u prva tri mjeseca ove godine broj prevezenih putnika povećao za oko 10 posto, dok je prosječna cijena vozne karte smanjena za oko pet posto.
U zadnjih 20 godina u avioprijevozu prisutne su stalne promjene, a posebno je izražen agresivan dolazak niskobudžetnih prijevoznika, čemu se slovenska tvrtka želi prilagoditi, naglasio je Franko.
Zbog trendova koje diktiraju niskotarifne komanije mijenjaju se očekivanja putnika i na njihove odluke bitno utječu čimbenici kao što su cijena, vozni red i sigurnost, dok ostale usluge poput prtljage, hrane, rezervacije sjedala odlaze u drugi plan, pojasnio je Franko.
Adria Airways u četvrtak je predstavio i svoju novu uslugu SkyShop koja putnicima u ekonomskom razredu omogućuje kupovinu hrane i pića po vlastitom izboru. Servis će postati operativan u utorak slijedećeg tjedna.
Ovo je .
Homepage nacije.
ovdje. Atraktivne fotografije i videe plaćamo.
Imate važnu priču? Javite se na desk@index.hr ili klikom
Želite raditi na Indexu? Prijavite se
Tražimo sadržaj koji
bi Vas mogao zanimati
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
Učitavanje komentara
Tražimo sadržaj koji
bi Vas mogao zanimati
bi Vas mogao zanimati