Tele2 odustao od novih drastičnih ograničenja "neograničene" tarife: Pobuna korisnika urodila plodom!
Ilustracija: Shutterstock
POBUNA korisnika Tele2 urodila je plodom! Spomenuti mobilni operater našao se na udaru nezadovoljnih korisnika nakon što je otkriveno kako su limite "neograničene" tarife "srezali" za 60 posto i dodatno ograničili. Nakon što su "uhvaćeni s prstima u staklenci", odlučili su odustati od najnovijih ograničenja.
> Navukli ih pa "neograničeno" smanjili za 60 posto: Tele2 od korisnika "revolucionarno" napravio "telad"
> Sporna "Revolucija": Udruga Telekom prijavila Tele2 Hrvatskoj agenciji za poštu i elektroničke komunikacije
"Tele2 je današnjom odlukom svoje `Načelo pravednosti korištenja usluga i proizvoda` vratio na početne vrijednosti iz vremena predstavljanja tarife Revolucija, uz dodatne ustupke korisnicima. Tako će ubuduće jedino ograničenje biti 5.000 minuta prema svim nacionalnim mrežama. Osim toga, ponovno će biti uključeni svi korisnici isključeni prema `Načelu pravednosti` koji nisu prekoračili limit od 5.000 minuta", izvijestio je Đuro Lubura, predsjednik Udruge Telekom - udruge za promicanje prava korisnika elektroničkih komunikacijskih usluga.
"Sa zadovoljstvom pozdravljamo odluku operatora Tele2 da odustane od poslovne politike koju su Udruga Telekom i veliki broj korisnika ocijenili štetnom. Zahvaljujemo medijima koji su pratili naše aktivnosti i velikom broju korisnika koji su nas snažno podržali te se obvezujemo i ubuduće bdjeti nad potezima telekom operatora", dodaje se u priopćenju Udruge Telekom.
Podsjetimo, Tele2 je prije nekoliko mjeseci počeo s promoviranjem nove tarife Revolucija, kojom se "revolucionarno" nudilo neograničeno telefoniranje i slanje SMS poruka. "Neograničeno" je prvo prema načelu pravednosti bilo ograničeno na 5.000 minuta i 3.000 SMS poruka mjesečno, a potom je "srezano" na svega 2.000 minuta, zbog čega je ovih dana izbila pobuna među korisnicima.
HAKOM proveo inspekcijski nadzor nad Tele2
Hrvatska agencija za poštu i elektroničke komunikacije (HAKOM) je u okviru svoje nadležnosti provela inspekcijski nadzor nad mobilnim operaterom Tele2. Utvrđeno je kako su uvjeti korištenja bili nedovoljno transparentni, nepotpuni i netočni te su zbog svoje općenitosti bili podložni zlouporabi. Priopćenje HAKOM-a prenosimo u cijelosti:
"U konkretnom slučaju pretplatničke tarife "Revolucija" i pripadajućeg "načela pravednosti", Tele2 je u srpnju 2012. godine obavijestio HAKOM o izmjeni uvjeta predmetne tarife, uključujući i isključivanje korisnika kod potrošnje veće od 2.000 minuta. Navedenu potrošnju Tele2 smatra neovlaštenim korištenjem ili zlouporabom usluge. Slijedom navedenog HAKOM je odmah po obavijesti te u okviru svoje nadležnosti proveo inspekcijski nadzor, a kojim se utvrdilo da su uvjeti korištenja bili nedovoljno transparentni, nepotpuni i netočni te da su zbog svoje općenitosti bili podložni zlouporabi.
Nastavno na doneseno rješenje inspektora Tele2 je izmijenio uvjete korištenja sporne tarife i "načela pravednosti", o čemu je obavijestio i korisnike svoje usluge. Tele2 je postupio po rješenju HAKOM-a i sukladno tome će korisnici moći koristiti 5.000 minuta mjesečno na način koji je nedvojben i razvidan iz dorađenih općih uvjeta poslovanja, koje je Tele2 promijenio prema rješenju HAKOM-ovog inspektora. U skladu s načelom javnosti rada HAKOM-a, na službenim internetskim stranicama HAKOM-a je dostupno rješenje inspektora o uvjetima korištenja tarife "Revolucija".
Odredbama Zakona o elektroničkim komunikacijama propisano je da uvjeti korištenja usluga čine sastavni dio pretplatničkog ugovora uz opće uvjete poslovanja i cjenik usluga te ih operateri javnih komunikacijskih usluga samostalno kreiraju. Ponuda kojom operateri javnih komunikacijskih usluga nude svoje usluge krajnjim korisnicima na temelju općih uvjeta mora sadržavati podroban i jasan opis usluga koje nude i sve bitne uvjete korištenja tih usluga, kao i uvjete za prestanak ponude ili korištenja tih usluga. Valja napomenuti kako operater ima pravo izmijeniti opće uvjete poslovanja i uvjete korištenja usluge, jer je to poslovna politika na koju HAKOM ne može utjecati. Međutim, sve izmjene moraju biti učinjene u skladu sa Zakonom o elektroničkim komunikacijama. Ukoliko su za krajnjeg korisnika usluge nepovoljnije u odnosu na ugovorene opće uvjete poslovanja i uvjete korištenja usluge, korisnik ima pravo na raskid pretplatničkog ugovora bez naknade u roku od 30 dana od dana objave tih izmjena.
Napominjemo da HAKOM u okviru svoje nadležnosti kontinuirano obavlja inspekcijski nadzor i regulaciju cijena, cjenika usluga i općih uvjeta poslovanja operatera javnih komunikacijskih mreža, promiče interese korisnika usluga osiguravanjem visoke razine zaštite krajnjih korisnika u njihovim odnosima s operaterima te potiče davanje jasnih obavijesti u pogledu objave i transparentnosti cijena i uvjeta korištenja javno dostupnih usluga. HAKOM je u ovom konkretnom slučaju, a u cilju odgovarajuće zaštite krajnjih korisnika, dodatno obavijestio i upoznao nadležne institucije koje će utvrditi da li je došlo do lažnog oglašavanja javne komunikacijske usluge, budući da takvi predmeti nisu u nadležnosti regulacije HAKOM-a.
HAKOM će u postupku rješavanja sporova između korisnika i operatera, te u skladu sa zakonom, u zasebnim predmetima utvrđivati da li je došlo do povrede prava iz pretplatničkog ugovora".
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati