Turistička inspekcija u prvih šest mjeseci 2015. naplatila skoro dva milijuna kuna kazni
Foto: FAH
U RAZDOBLJU od 1. siječnja do 30. lipnja 2015. godine, 52 turistička inspektora Ministarstva turizma su provela ukupno 4.646 inspekcijskih nadzora, priopćeno je iz Ministarstva turizma.
"U inspekcijskim nadzorima djelovalo je više inspektora iz različitih ispostava područnih jedinica obavljajući nadzor nad jednim područjem. Inspekcijski nadzori se tijekom turističke sezone provode svakim danom, uključujući subotu i nedjelju, po 12 sati dnevno", tvrde iz ministarstva Darka Lorencina.
U obavljenim inspekcijskim nadzorima, kod 1.457 objekata i subjekata utvrđeno je 1.737 raznih povreda propisa. Turistički inspektori su donijeli 42 prekršajna naloga, kojima je od prekršitelja naplaćeno 155.999,96 kuna te je 926 kazni naplaćeno na mjestu izvršenja prekršaja, u ukupnom iznosu od 1.829.500,00 kuna.
Najviše kazni zbog nedostatka uvjeta
Povrede propisa, uglavnom, su se odnosile na ispunjavanje minimalno-tehničkih uvjeta, primjerice nedostatak tople vode i odgovarajuće opreme u toaletima za goste, na nedostatke u kuhinji i prostoru za pripremu jela, na vidno isticanje cijena, ili oznake o zabrani usluživanja i konzumiranja alkoholnih pića osobama mlađim od 18 godina i dr.
Provedeno je 1.310 na području Zagreba, 429 u Puli, 741 u Rijeci, 1.543 u Splitu te 623 inspekcijskih nadzora u Osijeku. Od ukupnog broja inspekcijskih nadzora, 4.244 provedeno je u području ugostiteljstva, a 402 u području pružanja usluga u turizmu.
Po vrstama inspekcijskim nadzorima obuhvaćenih ugostiteljskih objekata/subjekata, obavljena su 364 nadzora ugostiteljskih objekata za smještaj, 3.582 nadzora ugostiteljskih objekata za prehranu, piće i napitke, 266 nadzora objekata građana u domaćinstvu i seljačkom domaćinstvu te 32 nadzora kampiranja izvan kampa. Po vrstama nadzorom obuhvaćenih turističkih objekata/subjekata obavljeno je 215 nadzora turističkih agencija, 71 nadzor turističkih vodiča, pratitelja, animatora i turističkih zapisnika, 94 nadzora luka nautičkog turizma, 1 nadzor turističkih usluga u seljačkom gospodarstvu ili obiteljskom poljoprivrednom gospodarstvu te 20 nadzora turističkih usluga u ostalim oblicima turističke ponude.
Lorencin: Inspekcije doprinose kvalitetnijoj usluzi
"Ovakvi inspekcijski nadzori provoditi će se kontinuirano i tijekom ljetnih mjeseci kako bi se osigurala potrebna razina kvalitete poslovnih subjekata i objekata. Aktivno djelovanje turističkih inspektora na terenu doprinosi podizanju kvalitete ugostiteljskih usluga u turizmu, što svakako pozitivno utječe na percepciju Hrvatske među turistima koji traže visoki nivo usluga u svim segmentima. Inspekcijski nadzori će se nastaviti te ćemo u narednim tjednima nastojati obuhvatiti još veći broj pružatelja usluga u turizmu i ugostiteljstvu", komentirao je Lorencin.
"Akcijski inspekcijski nadzori turističkih inspektora nastaviti će se i dalje, kako bi svi ugostitelji i drugi pružatelji ugostiteljskih usluga i usluga u turizmu poslovali u skladu s pozitivnim propisima, te kako bi gosti i turisti bili što zadovoljniji sa pruženim uslugama", tvrde iz Ministarstva turizma.
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati