Češki milijarder rasprodao nekretnine u Hrvatskoj, Hoto Tower kupio Slovenac
S IMMO AG, tvrtka kćer CPI Porperty Grupe, prodala je Hoto Business Tower. To je već četvrta uredska nekretnina koju je u Hrvatskoj u kratkom razdoblju prodala CPI Property Grupa. Naime, najprije je u prosincu 2023. godine prodala Eurocenter Atlantic Grupi, potom u veljači ove godine i uredsku zgradu Grand Center Office smještenu u Radničkoj ulici u Zagrebu te u ožujku Zagrebtower, koji je kupila OTP Grupa.
"S IMMO je uspješno završio prodaju poslovnog tornja HOTO u Zagrebu. Poslovna zgrada nalazi se na jugozapadnom rubu središnje poslovne četvrti glavnog grada Hrvatske i ima ukupnu površinu za iznajmljivanje od oko 15.500 m².
Prodaja je u skladu sa strategijom koncerna o postupnom povlačenju s hrvatskog tržišta ureda. Tomáš Salajka, član uprave S IMMO-a, komentira: "HOTO Business Tower bio je zadnja postojeća nekretnina S IMMO-a u Zagrebu. Prodajom smo potpuno izašli s hrvatskog tržišta. Zadovoljni smo zbog uspješne prodaje koja ponovno stvara likvidnost za ulaganja u druga ključna tržišta S IMMO-a", objavili su u priopćenju.
Kako piše Lider, kupac Hoto Business Towera je Miha Ažman, slovenski poduzetnik koji u Hrvatskoj do sada nije bio eksponiran u javnosti. Potječe iz imućne slovenske obitelji, a svojevremeno je bio glavni direktor BMW Group Slovenije.
U Hrvatskoj je Ažman od prije nekoliko godina vlasnik i kompleksa Hypo-Alpe-Adria banke na Slavonskoj aveniji, a u Sloveniji, njegova obitelj, među ostalim, ima i hotel Tartini u Piranu te poslovni kompleks Rotonda u Ljubljani.
Zgradu izgradio Horvatinčić
Hoto Business Tower, inače je prvi neboder izgrađen od osamostaljenja Hrvatske. Izgradio ga je Tomislav Horvatinčić, a potom 2005. godine zajedno s Hoto castellum centrom prodao Hypo Alpe-Adria Immobilien.
Kasnije ga je za 71.6 milijuna eura kupila njemačka tvrtka za upravljanje nekretninama Signa, a CPI Property Group, odnosno njezina tvrtka kćer S IMMO AG, vlasnikom ovog poslovnog nebodera je postala 2020. godine.
Iz S IMMO-a tada su naveli da se na uredsko tržište šire zbog ubrzane potražnje za vrhunskim uredima u ovoj regiji te objasnili da je to logičan nastavak kompanijske strategije. No, strategija se očigledno u međuvremenu promijenila jer je tvrtka prodala četiri poslovne zgrade.
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati