Država odabrala: Zamjenske kuće na Baniji gradit će sin Kreše Peteka iz afere Janaf
SREDIŠNJI državni ured za obnovu i stambeno zbrinjavanje odabrao je prvog izvođača radova na zamjenskim kućama koje će se graditi na potresom pogođenom području, objavio je jučer Večernji list.
Riječ je o gradnji 30 tipskih kuća primjenom suhe drvene gradnje na području Sisačko-moslavačke, Zagrebačke i Karlovačke županije, a izabrani je ponuditelj tvrtka Mipek d.o.o. iz Križa, u vlasništvu Marija Peteka, sina kontroverznog poduzetnika Kreše Peteka, koji je kao prvooptuženi bio uhićen u nedavnoj aferi Janaf.
Mipek je za gradnju po deset kuća tipa 1, 2 i 3 ponudio cijenu od nešto više od 16 milijuna kuna + PDV. To je nešto više od procijenjene vrijednosti radova.
Mipek u pet godina od 16 milijuna kuna prihoda do 35 milijuna
Mipek su osnovali Mario, Miroslav i Mirjana Petek, a Krešo Petek, moćni lokalni HDZ-ovac, osumnjičen u aferi Janaf za davanje mita Draganu Kovačeviću, bio je prvotno u Nadzornom odboru tvrtke.
Prema poslovnim podacima u posljednjih pet godina, Mipeku dobro ide. 2016. su imali 16 milijuna kuna prihoda, a 2021. čak 35 milijuna kuna.
Petek skrivio dvije prometne sa smrtnim posljedicama
Još 2010. godine tada 26-godišnji Mario Petek osuđen je na petogodišnju kaznu zatvora nakon što je u razmaku od osam godina skrivio dvije prometne nesreće sa smrtnim posljedicama.
Petek je 15. srpnja 2009. skrivio nesreću u kojoj je poginuo 24-godišnji Dražen Bočki, a osam godina ranije je izazvao nesreću u kojoj je poginuo 28-godišnji otac dvoje djece, Goran Čolić.
Tijekom suđenja za drugu prometnu nesreću Petek je rekao da se ne osjeća krivim za nesreću u kojoj je stradao 24-godišnjak, već je kriv - automobil. Prema njegovim riječima, on je netom prije nesreće krenuo pretjecati automobil, ali je udario u rubnjak, nakon čega se njegov automobil nekontrolirano počeo kretati prema lijevoj traci.
U nesreći koju je Petek skrivio osam godina ranije također je poginuo vozač drugog automobila. Tada je Petek svojim vozilom prešao u suprotnu kolničku traku i zabio se u automobil kojim je upravljao Čolić, koji je na mjestu preminuo.
Kako smo pisali tada, Petek je u proteklih pet godina stekao pozamašnu brojku policijskih upozorenja te imao više prometnih kazni, od kojih je većina bila za prekoračenu brzinu. Među njima je i niz drugih kršenja prometnih zakona zbog kojih je više puta ostajao bez vozačke dozvole.
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati