H&M gasi jedan od svojih brendova
H&M, drugi najveći u svijetu trgovac modnim markama, objavio je kako ukida prodaju svog nezavisnog brenda Cheap Monday.
H&M je kupio spomenuti brend još 2008. godine. To je bila prva akvizicija švedskog H&M-a i kako se pokazalo - neuspješna. Glavni proizvod Cheep Mondaya su bile jeftine i uske traperice.
Proizvodi brenda su se prodavali u preko više od tri tisuće trgovina diljem svijeta. Također su se prodavali i preko weba. Ipak, nalaze se u problemima, naveli su u H&M-u.
"Cheap Monday je tradicionalni veleprodajni poslovni model, a taj model se našao pred brojnim izazovima zbog zaokreta u industriji. Negativni trend u prodaji i dobiti Cheap Mondaya vladao je već duže vrijeme", stoji u priopćenju, u kojem se spominju velike promjene u industriji mode zbog digitalizacije.
Glavna trgovina Cheap Mondaya u Londonu i internetska trgovina brenda planiraju se zatvoriti do kraja ove godine, a ostatak trgovina do polovice 2019. godine. U prodaji i promociji brenda radilo je oko 80 zaposlenika kojima će, ustvrdili su u H&M-u, pomoći u nastavku karijere.
I sama grupacija u problemima
H&M je u priopćenju spomenuo kako je grupacija u fazi transformacije te da pomno bira u koje će brendove i dalje ulagati.
"Moramo konstantno razvijati posao i donositi odluke o tome u što ćemo ulagati. Vidimo dobre prilike i veliki potencijal za sve ostale naše brendove, koji se svi dobro razvijaju i prodaju, kroz internetsku prodaju, ali i prave dućane", poručila je u priopćenju Anna Attemark, direktorica New Businessa u H&M grupi.
Podsjetimo, strani mediji, kao što je Business Insider, pisali su prethodno ove godine o problemima H&M-a. Primjerice, da gubi sve više kupaca koji se okreću drugim trgovinama, kao što je Zara. Nesnalaženje na sve izazovnijem tržištu punom konkurencije rezultiralo je i prepunim skladištima neprodanih proizvoda. CNN je polovicom ove godine objavio kako je nagomilana roba u skladištima H&M-a vrijedna preko četiri milijarde dolara.