H&M u nepuna dva mjeseca u Hrvatskoj ostvario 50 milijuna kuna prometa
Foto: Arhiva
ŠVEDSKI tekstilni gigant H&M je tijekom nepuna dva mjeseca poslovanja u Hrvatskoj, i to samo u dvije zagrebačke trgovine, ostvario prodaju od čak 50 milijuna kuna, piše današnji Poslovni dnevnik.
Radi se o podacima iz polugodišnjih rezultata H&M grupe za razdoblje od 1. prosinca do 31. svibnja 2011. H&M je prvu prodavaonicu u Hrvatskoj otvorio 7. travnja u centru Cvjetni, a sljedeći tjedan otvorio je poslovnicu u Arena centru.
Usporedbe radi, H&M je u Sloveniji ostvario prodaju u iznosu od 26,45 milijuna eura, s tim da se radi o poslovanju čak 13 trgovina poznatog modnog lanca. Može se primijetiti i da je prodaja u Sloveniji tijekom šest mjeseci smanjena za 3,4 milijuna eura čemu je, vrlo vjerojatno, kumovalo otvaranje trgovina u Zagrebu, donosi list.
Grubom procjenom na osnovu dosadašnjih rezultata u Hrvatskoj, H&M bi mogao do kraja godine u našoj zemlji ostvariti promet veći od 400 milijuna kuna, piše Poslovni, koji je u tu cifru uz procjene za dva zagrebačka dućana, ubrojio i trgovine koje će se tek otvoriti. Riječ je o trgovini u Splitu, koja se otvara 25. kolovoza, te još jedna u Zagrebu i u Zadru, u rujnu.
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati