Hrvatska firma osnovana prije 3 mjeseca nominirana za najbolju svjetsku agenciju
BORNFIGHT je hrvatska tvrtka za digitalne inovacije, a nominirana je za najbolju agenciju godine na svijetu. Nagradu Agency of the Year dodjeljuje žiri Awwwardsa, panela koji promovira najbolje i najinovativnije dizajne i web stranice.
Bornfight, koji je nominiran između 30 najkvalitetnijih svjetskih web agencija, prije tri mjeseca su osnovali Tomislav Grubišić i Daniel Ackermann.
"Šlag na tortu"
Javili smo se Tomislavu Grubišiću i zamolili ga da prokomentira nominaciju.
"Ova nominacija nam je došla kao šlag na tortu jedne odlične godine. Prije tri mjeseca smo tek pokrenuli Bornfight i krenuli u tu cijelu jednu novu priču, a sada se natječemo protiv svih onih kompanija, agencija i dizajn studija koje su nam bile uzor kad smo pokretali Bornfight. To je iznimno veliko priznanje i dokaz da radimo nevjerojatno innovativne stvari, te da hrvatski web dizajn može bez ikakvih problema stajati uz bok velikim svjetskim agencijama koje iza sebe imaju godine iskustva", kaže Grubišić.
"Moram priznati da me nominacija iznenadila, ali nije potpuno neočekivana. Uvijek govorim da su ljudi koje imamo u timu brutalni specijalisti i da nema toga što ne mogu osmisliti i stvoriti, a ova nominacija upravo to dokazuje. Znao sam da ćemo se jednom natjecati za agenciju godine, ali stvarno nisam mislio da će to doći tako brzo", dodaje.
Čime ste privukli pozornost Awwwardsa?
"Čime smo privukli pozornost? Pa, rekao bih da su to svi projekti na kojima smo radili i koje smo završili ove godine. Tu bih prvenstveno istaknuo set od tridesetak interaktivnih aplikacija koje smo napravili za najveći svjetski muzej u Kuvajtu i inovativnu platformu za trgovanje kriptovalutama za Digital Assets Power Play, te naravno našu korporativnu web stranicu koju smo pustili van kad smo pokrenuli Bornfight prije tri mjeseca i web stranicu za Boranku, najveću kampanju za pošumljavanju u Hrvatskoj, na kojoj smo radili zajedno sa Savezom izviđača Hrvatske i agencijom Imago.
Ovo nam je ogroman vjetar u leđa i, kao što sam već rekao, dokaz da radimo brutalne stvari, a u budućnosti ćemo se fokusirati da budu još i bolje. Moja vizija je da stvorim kompaniju koja će biti najbolje mjesto za rad i u kojoj će se osmišljavati i stvarati proizvodi, aplikacije, webovi i digitalna rješenja koja će našim klijentima i partnerima omogućiti da ostvare progres. I neću stati dok to ne ostvarim", rekao je Tomislav Grubišić za Index.
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati