Milijunski posao hrvatskih IT-jevaca, kupili američku firmu
JEDNA od najvećih hrvatskih IT kompanija Infinum preuzela je kreativnu digitalnu agenciju sa sjedištem u New Yorku, ExpandTheRoom (ETR). Domaći tehnološki kolektiv, čiji su klijenti, između ostalih, Philips, KPMG, Porsche i Warner Brothers, ovim potezom širi svoj doseg u Sjedinjenim Američkim Državama kako bi odgovorio na rastuću potražnju u području strateške digitalne transformacije, objavili su iz Infinuma.
Infinum posluje iz osam ureda u Europi i SAD-u, zapošljava oko 400 stručnjaka iz područja dizajna i razvoja digitalnih proizvoda te surađuje s globalnim brendovima u stvaranju inovativnih rješenja za različite sektore uključujući automobilsku industriju, financije, zdravstvo i retail.
"Glavna motivacija za akviziciju je uspostaviti jaču prisutnost u Sjedinjenim Državama. Postojeći ured u New Yorku već ostvaruje odlične rezultate na najvećem tržištu za digitalne usluge na svijetu, a uz pojačanja iz ETR-a moći ćemo svoje poslovanje podići na višu razinu.
Ponosni smo što možemo izraziti dobrodošlicu iskusnom i stručnom timu koji iza sebe ima snažnu bazu klijenata kao što su Citibank, ESPN, Reuters, Business Insider i Honda. Vjerujem da ćemo na ovaj način postojećim klijentima osigurati još kvalitetniju uslugu, a uz veći tim u SAD-u lakše dolaziti i do novih klijenata", rekao je Nikola Kapraljević, CEO Infinuma.
Slični počeci
Infinum i ETR, osim iskustva i komplementarne kompanijske kulture, dijele i sličan početak. Američku agenciju, koja se osobito ističe stručnošću u području korisničkog iskustva i analitičkom pristupu, osnovala su dvojica prijatelja, James Cole (CEO) i Todd Doyle (Creative Director), a kroz godine okupili su tim od 24 stručnjaka koji će u suradnji s Infinumom sada moći preuzeti još zahtjevnije projekte i veće klijente.
"Potražnja za vrhunskim korisničkim iskustvom je na vrhuncu. Uvođenjem tehnologija poput umjetne inteligencije, potrebe za digitalnom transformacijom samo će se dodatno povećavati. Ulazimo u novu eru te iz prve ruke vidimo da brendovi traže dodatnu ekspertizu kako bi se prilagodili novim okolnostima. S obzirom na te trendove, Infinum i ETR strateški se udružuju kako bi bolje vodili i usmjeravali globalne klijente kroz izazove s kojima će se suočavati u budućnosti", komentira James Cole, CEO kompanije ExpandTheRoom.
Stručnjaci američke digitalne agencije dodatno će pojačati Infinumove kompetencije. Zajedno će klijentima omogućiti dodatnu vrijednost utemeljenu na strateškom dizajnu i modernim tehnologijama, uključujući inovacije iz područja umjetne inteligencije, korisničkog iskustva, interneta stvari i kibernetičke sigurnosti, kažu iz Infinuma.
Infinumova akvizicija financirana je kombinacijom vlastitih sredstava i kredita EBRD-a. Odobreni kreditni okvir iznosi 10.8 milijuna eura, a sredstva će se koristiti za ovu i buduće strateške akvizicije. Ovo predstavlja značajno novo poglavlje u rastu kompanije i još snažniji pristup najvećem svjetskom tržištu za digitalne usluge, kažu iz Infinuma.
Ovom akvizicijom Infinumovi konsolidirani prihodi rastu za nešto više od 20% u odnosu na prethodnu godinu te će u 2023. iznositi oko 29 milijuna eura.
O Infinumu
Infinum je neovisna agencija za dizajn i razvoj digitalnih proizvoda koja surađuje s vodećim globalnim brendovima i svjetski poznatim poduzećima u izradi inovativnih digitalnih rješenja za niz sektora, uključujući automobilsku industriju, financije, zdravstvo i retail. Od osnutka 2005. godine Infinum isporučuje digitalne proizvode koje koriste milijuni korisnika diljem svijeta. Broji oko 400 zaposlenika i vanjskih suradnika te posluje iz osam ureda u Europi i SAD-u, a glavni mu je fokus stvaranje autentičnih digitalnih iskustava koja unaprjeđuju poslovanja i donose vrijednost korisnicima.
O Expand The Roomu
ETR je američka digitalna agencija koja ima više od 20 godina iskustva u kreiranju digitalnih iskustava za klijente kao što su Citibank, ESPN, Reuters, Business Insider i Honda. Zaposlenici ETR-a pokrivaju cjelokupni teritorij SAD-a, a posao im je definiranje strategija i razvoj proizvoda prioritizirajući korisničko iskustvo i dizajn. S ciljem stvaranja proizvoda koji su korisni, estetski uravnoteženi i prije svega učinkoviti, ETR je razvio vlastiti pristup za rješavanje izazova u dizajnu naziva Purpose-Driven Design.
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati