Objavljena snimka Kobeovog helikoptera trenutak prije pada. Evo što se događalo
NEKOLIKO sati prije kobnog pada helikoptera Kobe Bryant i njegova kći Gianna bili su na pričesti prije mise.
Nekoliko minuta prije pada pilot helikoptera pokušavao je dobiti posebno dopuštenje za letenje u maglovitim uvjetima.
U sekundama prije pada helikoptera, u kojem je poginulo svih devet ljudi, pilot je rekao kontroli zračnog prometa da pokušava izbjeći sloj oblaka. Bio je to posljednji put da ga je itko čuo.
Dok savezni istražitelji pokušavaju utvrditi što je uzrokovalo pad, isječci iz snimki kontrole zračnog prometa otkrivaju kronologiju kobnog pada, piše CNN.
9:06 sati
Helikopter Sikorsky S-76B kreće iz okruga Orange u Kaliforniji.
Helikopter je krenuo iz južnog područja Los Angelesa prema sjevernom predgrađu Los Angelesa. Bryant je trebao trenirati omladinsku košarkašku ekipu Lady Mambas u 12 sati. Utakmica je trebala biti u Thousand Oaksu u Kaliforniji. Kobeova kći, 13-godišnja Gianna, trebala je igrati. Dvije druge djevojke iz tima, Alyssa Altobelli i Payton Chester, također su bile u helikopteru.
Oko 9:21 sati
Helikopter počinje kružiti iznad Glendalea u Kaliforniji, u neposrednoj blizini grada Burbanka.
"Helikopter 2EX, držite se izvan zračnog prostora Burbank klase C. Stiže letjelica", kaže kontrolor zračnog prometa.
"2EX, zadržavamo se", odgovori pilot.
Zvuk kontrole zračnog prometa ukazuje na to da je pilot Ara Zobayan zatražio odobrenje SVFR, odnosno posebna pravila leta.
SVFR odobrenje omogućava pilotu da leti u lošijim vremenskim uvjetima. U nedjelju ujutro policijska uprava u Los Angelesu prizemljila je svoje helikoptere zbog slabe vidljivosti zbog magle.
Oko 9:24 sati
Kontrolor zračnog prometa kaže kako će "proći još malo vremena" prije nego što pilot može nastaviti.
"OK, nastavit ćemo se zadržavati", odgovara Zobayan.
Kasnije je član Odbora za nacionalnu sigurnost u prometu rekao da je došlo do kašnjenja zbog prometa.
Oko 9:33 sati
Helikopter kreće prema sjeveru. Kontrola zračnog prometa kaže pilotu da "slijedi autocestu 5" i održava uvjete SVFR.
Pilot potvrđuje da je čuo upute: "Održavam posebne uvjete SVFR na ili ispod 2500, I-5 sjeverno."
Kasnije kontrolor zračnog prometa Burbank kaže pilotu da se prebaci na kontrolu zračnog prometa u Van Nuys.
Pilot kontaktira Van Nuys toranj: "Van Nuys, helikopter 2EX komunicira s vama radi posebnog VFR prijelaza. Trenutno smo u 1400."
Kontrolor kaže pilotu: "Vjetar je miran, vidljivost 2 1/2. Možete nastaviti."
U jednom je trenutku pilot zatražio pomoć u letu, ali je kontrola zračnog prometa rekla da se helikopter nalazi prenisko da bi se osigurala pomoć.
Pilot je rekao kontroli zračnog prometa da će se popeti više kako bi izbjegao sloj oblaka. Bio je to njegovo posljednje javljanje.
Oko 9:42 sati
Kontrolor zračnog prometa pokušava kontaktirati pilota, ali ne dobiva odgovor.
"72EX, pratite šifru 1200. Dakle, tražite nastavak leta?" pita kontrolor.
"Recite nam svoje namjere", dodaje kontrolor.
"Trenutno ste još uvijek prenisko za nastavak leta."
9:45 sati
Helikopter nestaje s radara.
9:47 sati
Stiže prvi poziv hitnim službama oko pada helikoptera.
Objavljena snimka neposredno prije pada
Kako javlja CNN, objavljena je i nova snimka koja prikazuje helikopter kako kruži neposredno prije pada.
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati