OTVOREN NAJVEĆI OUTLET S HRANOM U ZEMLJI Cijene niže i do 90 posto, uskoro i deterdženti po 5 kuna
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Foto: Martina Pauček Šljivak/Index
>>Građani stajali u redu za prvi Food oultel "Napunio sam vrećicu za 60 kuna"
"Dosta je bacanja hrane"
Vlasnik trgovine Mario Žamboki rekao je kako su ideju za ovakav koncept dućana dobili kada su vidjeli koliko se hrane zapravo baci.
"Potaknuti pozitivnim iskustvima iz prvog food outleta Žabac, logično je bilo otvorenje na puno većem prostoru. Prema dosadašnjem iskustvu mogu reći da u naše dućane dolaze sve generacije, od djece i mladih do starijih osoba. Najvažnije nam je to da ljudi odavde izlaze sretni jer kupe punu košaru proizvoda za malo novca. Ljudi su nas prepoznali, iako u komentarima vidim kako su neki skeptični oko kvalitete robe, ali ona je potpuno zdravstveno ispravna. Radi se samo o robi koju otkupljujemo od naših domaćih dobavljača kojima ona ide u lom ili je višak.
Što se tiče stranih dobavljača, od njih uzimamo robu koja je pred istekom roka trajanja. A evo da otkrijemo nešto samo za Index, štto me drugi mediji nisu pitali: uskoro, za koji tjedan u asortiman ćemo uvesti i deterdžente za pranje rublja, omekšivače i deterdžent za suđe u rinfuzi. Građani će moći doci sa svojim bocama i kupiti deterdžent koji ćemo prodavati za 5 kuna po litri", rekao je za Index Mario Žamboki.
On i supruga su otkrili da planiraju otvoriti nove food outlete Žabac u Zagrebu, ali i da će se širiti po cijeloj Hrvatskoj. Ove godine će otvoriti još nekoliko dućana u Zagrebu, točnije na Črnomercu, u Dubravi i u Novom Zagrebu, a potom iduće godine planiraju širenje po Hrvatskoj. Otvorit će dućane u Karlovcu, Osijeku i Rijeci.
"Što se tiče ideje za ovaj food outlet, u SAD-u imaju neke food outlete, ali ne na ovom principu. Ovo je start up kompanija i mi smo je osmislili. Nije nam primarni cilj ni zarada. To nam je dobar marketinški potez. Na nekim stvarima malo izgubimo novac jer otkupimo robu po većoj cijeni nego što je prodamo, ali zato nam se kupci vraćaju jer vide povoljne cijene. Primarni cilj nam je očuvanje okoliša, da se ne baca hrana te da ljudi kupuju jeftino", rekao nam je Žamboki, čiji će food outlet raditi svakog dana.
A iako se tek otvorio, mnogi građani su kupovali u njemu i pozdravili su njegovo otvorenje.
Građani već kupovali
"Kad god ću ići na na plac, navratit ću tu. Cijene su dosta povoljne, a i lokacija je pristupačnija nego na Trgu. Bliže mi je parking nego onom u Tkalči. To je dobar projekt s obzirom na financijsku situaciju većine građana", rekla nam je Semija Demirović.
Druga gospođa je prokomentirala kako cijene i nisu toliko povoljnije od onih u ostalim dućanima.
"Nije to toliko povoljnije kao što sam mislila. Očekivala sam povoljnije cijene. I u drugim dućanima imate akcije, ali tek sam počela obilaziti police, budem vidjela još", rekla je ona.
Gospodin kojeg smo zatekli u kupnji rekao je da mu se isplati kupiti suhomesnate proizvode.
"Evo, pola kile čajne za 20 kuna, pa to se stvarno isplati", rekao nam je i naglasio da ovakvih dućana treba biti više jer je hrana danas preskupa.
Ovo je .
Homepage nacije.
ovdje. Atraktivne fotografije i videe plaćamo.
Imate važnu priču? Javite se na desk@index.hr ili klikom
Želite raditi na Indexu? Prijavite se
Tražimo sadržaj koji
bi Vas mogao zanimati
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
Učitavanje komentara
Tražimo sadržaj koji
bi Vas mogao zanimati
bi Vas mogao zanimati