Turizam po mjeri nove generacije: U Zagrebu kreće studij upravljanja doživljajem
UPRAVLJANJE doživljajem u turizmu jedinstven je i kompleksan proces upravljanja doživljajem i iskustvom turista u destinaciji, a stručnjaci iz turističke industrije nazivaju ga i turizmom druge generacije. Od jeseni će tako Edward Bernays University College biti prva visokoobrazovna institucija koja će u ovome dijelu Europe obrazovati buduće menadžere doživljaja, što mnogi nazivaju “zanimanjem budućnosti”, a samim time potreba na turističkom tržištu rada za takvim kadrom svakim danom raste.
Jedinstven koncept obrazovanja turističkih stručnjaka
Upravljanje doživljajem u turizmu jedinstven je diplomski studij turizma kojeg su pozdravili mnogi dionici, istaknuti akteri i stručnjaci u turističkoj industriji, jer slijedi put razvoja usmjerenog na znanstvenu podlogu koju čini povezanost mnogih područja - od antropologije, sociologije i psihologije do političkih znanosti, ekonomije, marketinga i ekologije. Studij će tako oblikovati turističke menadžere koji će biti spremni za stvaranje novih politika i prakse održivog turističkog razvoja u Hrvatskoj, ali i šire. Iako će to biti prva generacija studenata na diplomskom studiju, Bernays upisuje i četvrtu generaciju preddiplomskog studija Menadžment i marketing turističke destinacije koji svojim programom predstavlja programski i sadržajem najinovativniji studij turizma u Hrvatskoj. Završetkom preddiplomskog studija turizma, studenti su najnovijim znanjima i vještinama osposobljeni za rad u domaćem i međunarodnom turizmu te industriji zabave.
Turistička industrija žudi za menadžerima doživljaja
Svjetska turistička, kao i mnoge druge resorne organizacije već dugi niz godina ističu potrebu za novoobrazovanim turističkim kadrovima koji će ne samo sudjelovati u turističkim promjenama destinacija i raznih organizacija, već biti pokretači i sukreatori novih politika promjena. Nove generacije tako s ovim studijem dobivaju priliku kroz nekoliko godina biti prvi koji će pokrenuti drugačije i pozitivnije trendove u turizmu, što je i ujedno odgovor zašto baš sada upisati studij turizma na Bernaysu.
Prva generacija studenata preddiplomskog studija turizma obveznu stručnu praksu odradila je ovog ljeta u posljednjem semestru studija te su tako dobili priliku za rad u javnim državnim i regionalnim ustavnovama, predstavničkim tijelima turističkih djelatnika, turističkim zajednicama županija i gradova pa čak i američkim turističkim agencijama te istaknutim ustavnovama u kulturi, poput poznatog Ansambla LADO. Bernays se ujedno može i pohvaliti kao visokoobrazovna institucija s najvećim brojem partnera u gospodarskom sektoru u Hrvatskoj, među kojima se nalaze mnoge turističke agencije, hotelski lanci i kuće te tvrtke u kreativnim industrijama.
Turizam je više od pojma kakvog danas poznajemo
Hrvatska nije daleko od promjena u turizmu kakve su joj potrebne, ali mjesto za napredak još uvijek je izrazito vidljivo i prepoznato od strane struke. Poimanje turizma u smislu pustog broja gostiju, noćenja i sveukupne zarade sve je više na izmaku, a takve promjene traže i turisti I turističke destinacije.
Turisti danas, ne mogu se usporediti s onima iz 90-ih godina, kao što će biti neusporedivi s potražnjom turista 2030. Nove vrste potražnje zahtijevaju transformaciju ponude u turizmu, koja se okreće doživljaju i iskustvu te je u potpunosti, sve više, orijentirana na samog turista.
Koncept “novih ekonomija” usmjeren je na doživljaj, iskustvo, animaciju i zabavu koje destinacija u cijelini pruža turistu tijekom njegova boravka. Nove ekonomije tako idu mnogo dalje od obične ekonomske računice i zalaze u oblikovanje društvenog života turista tijekom ostanka u destinaciji. Vodeći se ovim pristupom, turisti bi u budućnosti nakon odlaska iz turističke destinacije svojim kućama ponijeli ne samo suvenire, već iskustva i doživljaje, koje bi njihove bliske osobe naglale na dolazak u Hrvatsku kao destinaciju podosta više nego li jedan magnet za frižider ili kemijska olovka.
Poslovni angažman je osiguran i u kreativnim industrijama, tzv. industrijama budućnosti
Kako je riječ o sigurnom poslu govori podatak o zapošljivosti diplomanata Bernaysa koji iznosi gotovo 90% i to 3 mjeseca nakon završetka studija. Osim u turističkoj i industriji zabave, diplomanti preddiplomskih i diplomskih studija turizma imat će otvorena vrata za zaposlenje u kreativnim industrijama, koje danas nazivamo i industrijama budućnosti. Tako se tijekom studija posebna pažnja posvećuje medijima i novim trendovima u tehnologijama i komunikaciji. Zahvaljujući Bernaysovim studijima komunikacija i prethodno stečenim iskustvima, velik broj partnerskih institucija i organizacija dolazi upravo iz tog sektora budućnosti pa se tako među njima nalaze mnoge agencije za tržišno komuniciranje, marketing i PR te mnoge druge kreativne agencije.
Želiš više naučiti o doživljaju i iskustvu u turizmu, novim trendovima i primjenjivati svoje znanje kod poslodavaca u turističkoj industriji već tijekom studija? Provjeri Bernaysove stranice i odaberi između najinovativnijih preddiplomskih i diplomskih studija komunikacija i turizma u Hrvatskoj!
bi Vas mogao zanimati
Uvjetima korištenja i Pravilima o privatnosti