VIDEO Pogledajte kako izgleda advent u Splitu, kažu da mogu konkurirati Zagrebu - duhom
Foto: Index
U SPLITU je otvoren Božićni sajam. Popularne kućice zasjale su i ove godine svojim neponovljivim štimungom na Rivi i Prokurativama. Bio je tamo i gradonačelnik Splita Ivo Baldasar.
Neki su zamijetili da su ukrasi stari i da se nije dodatno ulagalo u dekoraciju unatoč tome što je Grad značajno podigao cijene najma, što je poprilično revoltiralo ugostitelje koji su prijašnjih godina držali kućice. Neki se nisu ni javili ove godine, neki su odbijeni pa ima dosta ljutitih na Baldasara.
"Mi smo sigurno prvi grad što se Adventa tiče. Imamo svoj stil, način. Ne možemo konkurirati Zagrebu, Beču ili Salzburgu, koji to rade sa puno više novca, no siguran sam da možemo duhom konkurirati. U ovo doba kada ne pritječe previše novca, ne bi bilo u redu da se razbacujemo i trošimo preveliki novac na ukrašavanje. Mislim da to neće nikome smetati i da je sve u duhu, a ne vanjskim manifestacijama", kazao je Baldasar.
Baldasar: Žao mi je, ali ne mogu svi stati na Rivu
"Najskuplja kućica je 35 tisuća kuna plus PDV, a morali su platiti i zajednički program. Htjeli smo bolju kontrolu nad glazbenim programom zbog određenih problema sa stanarima, policijom i prekoračenjem radnog vremena. Ukupni trošak nije značajno veći nego lani, prije su ugostitelji plaćali svoje programe", ustvrdio je splitski gradonačelnik.
Onima koji se bune, poručio je neka rade svoj program.
"Ne možemo mi sve organizirati, niti svi mogu stati na rivu. Meni je žao, ali ne može se svima udovoljiti. Svi ostali su pozvani neka rade program, a ne kontraprogram", kazao je Baldasar.
Advent u Splitu promovirao se u Londonu i Rimu
Alijana Vukšić, direktorica Turističke zajednice Grada Splita, nada se dobrim rezultatima.
"Započeli smo s međunarodnim festivalom crkvenih zborova, nastojali smo da ove godine bude što više duhovnih programa. Svi ugostitelji na svojim lokacijama osmislili su bogati program koji će, nadamo se, privući brojne goste. Ove godine imamo program na Prokurativama i na Pjaci, a pojavile su se i nove lokacije, kao Adventski gastro Get koji će nam donijeti tradicijske menije, brojne izložbe i promocije. Nadamo se da će ti novi punktovi biti još jedan novi vid zabave i da će privući drugu vrst klijentele", kazala je Vukšić.
"Nastojali smo otići u sve one gradove koji su prednjačili bo broju dolazaka prošle godine. Bili smo u Ljubljani, Zagrebu, Sarajevu, odradili smo promocije u Londonu i Rimu, svjesni smo da ćemo dobrom promocijom privući još veći broj gostiju, a mi prvenstveno želimo privući naše građane i da za njih osmislimo bogati program koji će se ove godine temeljiti na tradiciji i na našim duhovnim vrijednostima jer u ovo doba konzumerizma najveća je vrijednost što se možemo družiti na našim trgovima", smatra direktorica splitske Turističke zajednice.
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati