U svijetu polovica djece s posebnim potrebama ne ide u školu
![U svijetu polovica djece s posebnim potrebama ne ide u školu](https://ip.index.hr/remote/bucket.index.hr/b/index/images2/skola_11062016_123RF.jpg?width=765&height=491)
Foto: 123rf
NAJMANJE polovica ukupnog broja djece s posebnim potrebama u svijetu ne ide u školu jer je za njihove potrebe u proračunu predviđeno premalo novca, objavile su skupine za prava hendikepiranih osoba u izvješću u ponedjeljak.
Svjetlost za svijet, dobrotvorna organizacija koja podupire istraživanje, poručuje da su hendikepirane osobe okružene stigmom i dezinformacijama, te da je problem i to što nema dovoljno podataka o takvoj djeci.
"Ljudi ih ne vide (djecu s posebnim potrebama) kao ulaganje vrijedno truda", rekla je Nafisa Baboo, savjetnica za inkluzivno obrazovanje u Svjetlosti za svijet.
"Mnogi misle na primjer da nema smisla ulagati u njihovo obrazovanje jer ljudi s posebnim potrebama ne mogu raditi".
Skupine za njihova prava rekle su da su milijarde dolara potencijalnog prihoda iz svjetski najsiromašnijih zemalja izgubljene zbog nedostatka školovanja i zapošljavanja za ljude s posebnim potrebama.
"Hendikepirana djeca stalno su ostavljena na kraju reda, a utjecaj toga, i pojedinačno i ekonomski, može biti katastrofalan", rekla je Julia McGeown iz organizacije Handicap International.
Izvješće međunarodnog konzorcija za hendikepirane i razvoj navodi da je izdvajanje hendikepirane djece velika zapreka ispunjenju ciljeva održiva razvoja (SGDs) čija je svrha inkluzivno i nepristrano kvalitetno obrazovanje za sve do 2030.
U rujnu, izvješće UNESCO-a ustvrdilo je da obrazovni fond globalno ima premali proračun a vlade odbijaju dati pomoć za obrazovanje.
Novo izvješće poziva vlade da osiguraju sredstva za obrazovanje hendikepirane djece unutar redovnog sustava.
![](/Content/img/loader_40px.gif)
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati