Vegeta dobila novi dizajn
NAJPOZNATIJA hrvatska robna marka Vegeta ovih dana na tržište dolazi s novim vizualnim izgledom. Kako bi ostala dosljedna i prepoznatljiva na tržištu, ambalaža Vegete i dalje je plave boje, a krasi je lik kuhara i povrće. Logo Vegete vizualno je trodimenzionalan, a novost je i nutrionicistička tablica.
Vegeta u novoj ambalaži u prodaji je od početka svibnja, a očekuje se kako će za nešto više od mjesec dana u cijelosti zamijeniti dosadašnju ambalažu.
Karakteristično je kako je napoznatiji hrvatski proizvod u 45-godišnjem postojanju uvijek krasila prepoznatljiva ambalaža, a to je cilj i najnovijeg osvježenja na pakiranju.
Vegeta je danas najpoznatija i najsnažnija Podravkina marka koja se prodaje u više do 40 zemalja svijeta. Tijekom prošle godine zabilježila je rast prodaje od 2 %, i sa 656 milijuna kuna prihoda od prodaje u 2004. godini, u ukupnom prihodu Grupe Podravka sudjeluje s 20 %.
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati