Dvije tajne profesionalnih glumaca za učinkovitiju komunikaciju
Foto: Soompi
UČINKOVITA se komunikacija ne sastoji samo od pusto nabrojanih riječi jer iza njih mora postojati svrha dostave poruke njenom primatelju. Prije nego što pošaljemo poruku, moramo razmisliti o tome što zapravo želimo postići na kraju komunikacije. Jednom kad dokučimo koji je cilj naše komunikacije, više od polovice posla je obavljeno. Druge se polovica sastoji od namjere.
Namjera
U komunikaciji se najčešće fokusiramo na riječi i sadržaj koje upućujemo primatelju. No često zaboravimo postaviti pitanja samima sebi u obliku: "Zašto mislimo da je naša poruka važna za primatelja? Zašto bi ih to trebalo brinuti?", što je fatalna pogreška za učinkovitu komunikaciju. Prije nego što pošaljemo poruku trebali bismo razmisliti o načinu na koji želimo da naš slušatelj shvati ono što mu poručujemo. Razumijevanje važnosti namjere kamen je temeljac svake briljantne i nezaboravne glume.
Vokalna i fizička manifestacija
Sve što činimo sa svojim glasom i tijelom mora podržavati prvotnu namjeru koju smo objasnili u prethodnom odlomku. Kada su vokalni i fizički mehanizmi usklađeni s odabranom namjerom, to onda nazivamo "podudarnost". U slučaju da šaljemo mješovite signale ili radimo razliku između onoga što govorimo i kako govorimo, primatelja poruke zbunjujemo i onemogućavamo da pravilno shvati poantu. Naprimjer, ako doktor uvjerava pacijenta da mora zdravo jesti, njegov bi izraz lica trebao biti ozbiljan kao i ton glasa, a pogled usmjeren ravno u oči.
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati