Kao sa stranica Harper´s Bazaara: Hrvatski dizajner Natalio Đangradović očarao nas svojom novom kampanjom
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Foto: Srećko Rundić
PREMDA izgleda poput zanosnih reklamnih kampanja na kojima pasemo oči dok prelistavamo Vogue ili Harper's Bazaar, luksuzna nova kampanja dizajnera Natalija Đangradovića snimljena je u Hrvatskoj!
Nakon što je prošle godine oduševio modnu publiku kolekcijom "Suvremena Dubrovkinja", ove se nadovezao na tu priču te svoju Dubrovkinju predstavio u potpuno novom svjetlu!
Odličnu kampanju snimio je supertalentirani Srećko Rundić, a u glavnoj ulozi našla se mlada manekenka Mia Matić, jedno od vodećih mladih lica s hrvatskih modnih pista. Kako doznajemo, dizajner nije ništa htio prepustiti slučaju pa je i šminku i frizuru za snimanje odradio - sam!
Fotografije koje pričaju priču o neodoljivoj Dubrovkinji snimljene su u tom prekrasnom gradu, i to u prostorima negdašnjeg hotela Belveder koji više nije u funkciji.
U novoj kolekciji Natalio predstavlja čak 35 raskošnih komada od najkvalitetnije svile, kepera i viskoze u svim bojama, a svojim klijenticama dizajner nudi haljine u svim oblicima - koktel haljinice, večernje haljine, duge, kratke...
Jedva čekamo da ih vidimo na poznatim hrvatskim damama sa stilom...
Psst! Fotograf Srećko Rundić ima samo 18 godina te je sve vezano za fotografiju naučio sam! Wow!
Ovo je .
Homepage nacije.
ovdje. Atraktivne fotografije i videe plaćamo.
Imate važnu priču? Javite se na desk@index.hr ili klikom
Želite raditi na Indexu? Prijavite se
Tražimo sadržaj koji
bi Vas mogao zanimati
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
Učitavanje komentara
Tražimo sadržaj koji
bi Vas mogao zanimati
bi Vas mogao zanimati