Novi izazov za "Abercrombie & Fitch": Modeli s logom koji se vidi iz aviona više nisu u modi
Foto: Abercrombie & Fitch
ŽIVOT američkog šminkera nekoć je bio nezamisliv bez "Abercrombie & Fitch" majice s kapuljačom i upečatljivim logom, no ovaj slavni brand tvrdi kako su takvi modeli stvar prošlosti.
Brand poznat po udobnoj odjeći s velikim natpisima, odlučio je prilagoditi se tržištu i prebaciti na decentnije modele jer njihove hit kreacije više nitko ne kupuje, izvještava Cosmopolitan.
Čelnici branda navodno su primijetili kako im velik dio kupaca oduzimaju high street brandovi poput H&M-a, koji nude povoljnu odjeću bez napadnih natpisa koja se lako može kombinirati s ostatkom garderobe te kako čak i mlađi kupci postaju profinjeniji i više ne žele da se jasno vidi koji brand nose.
Zato su odlučili smanjiti proizvodnju svojih najprepoznatljivijih modela s velikim natpisima "Abercrombie & Fitch" na pola te se fokusirati na proizvodnju jednostavne casual odjeće.
Psst! Jeste li znali da je prije nekoliko godina brand "Abercrombie & Fitch" ponudio pozamašnu svotu Mikeu "The Situation" Sorrentinu iz "Jersey Shorea" samo da prestane nositi njihovu odjeću? Brand se bojao lošeg publiciteta, a Mike je stalno nosio njihove trenirke s ogromnim logom.
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati