Doznali smo zašto se zastori u garderobama trgovina ne mogu potpuno zatvoriti
SIGURNO ste primijetile da se vrata i zastori u kabinama high street trgovina rijetko kada mogu zatvoriti do kraja.
Isfrustrirane ovom, naočigled pogreškom, žene jedva čekaju da završe s isprobavanjem i što prije izađu iz njih. E pa upravo smo vam otkrili marketinški trik koji stoji iza ovog slučaja!
Naime, kao što svi znamo, cilj svake trgovine je ostvariti što veću prodaju na svakodnevnoj bazi. No osim strateški raspoređenih artikala u trgovini, high street brendovi služe se i ovim trikom kako bi nas naveli da kupujemo više i da ne razmišljamo previše o odabranim proizvodima. Kada uđete u kabinu i imate osjećaj da vas netko cijelo vrijeme može vidjeti, želite što prije isprobati odjeću i izaći van. Upravo zato ćete se manje zadržati u kabini i ne stvarati gužvu, a zbog potencijalne neugodne situacije ćete zajedno s isprobanim stvarima što prije odjuriti na blagajnu i bez previše razmišljanja kupiti nešto što vam možda uopće ne treba.
Pokušajte imati ovo na umu prilikom sljedeće kupovine.