Moguće je da manekenke kojima se divite uopće nisu stvarne
SUPERMODELI više definitivno nisu što su nekoć bili.
Dapače, neki od njih uopće nisu ni ljudi. Da, dobro ste pročitali, moguće je da manekenke kojima se divite u modnim kampanjama uopće nisu stvarne jer je sve više brendova počelo angažirati virtualne modele.
Posljednja dizajnerska kuća koja se odlučila na takav potez je Balmain.
Zvijezde njihove najnovije kampanje su tri digitalne manekenke Margot, Shudu i Zhi, a kreativni direktor modne kuće Olivier Rousteing svoju je odluku obrazložio na službenim stranicama brenda:
"U vojsci Balmain dobrodošli su svi koji dijele naš hrabri i avanturistički duh. Naše nove virtualne ikone utjelovljenje su ljepote, stila i samopouzdanja."
Digitalne ljepotice kreirao je fotograf Cameron-James Wilson kojeg je proslavila upravo Shudu, poznata i kao prva virtualna manekenka na svijetu, koja je već stekla i status supermodela.
Do sada se već pojavila u kampanjama brojnih drugih modnih kuća poput Balenciage i Kenza, bila je i zaštitno lice Rihannine kolekcije Fenty Beauty, a krasila je čak i stranice uglednog modnog časopisa Vogue.
Shudu na Instagramu broji preko 140 tisuća sljedbenika zbog čega ju je časopis Time uvrstio na svoj popis najutjecajnijih osoba na internetu, iako zapravo i nije osoba.
A da je budućnost blistava za digitalne manekenke dokazuje i Instagram model Lil Miquela koja također ima preko milijun sljedbenika na društvenoj mreži te se, osim reklamiranja poznatih brendova, bavi i humanitarnim radom.
Miquelu su osmislili Trevor McFedries i Sara Decou kao digitalni umjetnički projekt koji će pomoći u promoviranju humanitarnih udruga i njihovih ciljeva na društvenim mrežama.
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati