Nova kampanja Aleksandre Dojčinović kao prvi vjesnik proljeća
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Foto: Romano Decker i Dejan Kutić
KAMPANJOM za najnoviju kolekciju, koja će se ovih dana naći i u prodaji u Lei Lou trgovinama, Aleksandra Dojčinović najavljuje proljeće i ljeto s vizijom u kojoj dominira senzualnost kao novi moment u bogatom dizajneričinom opusu.
Posebnost ove kampanje je u tome što je snimana paralelno s održavanjem modne revije u povijesnom prostoru Hrvatskog državnog arhiva, nekadašnje Nacionalne sveučilišne biblioteke, a koji je ovaj put svojim secesijskim interijerom poslužio, osim kao kulisa, i kao savršena opreka suvremenoj kolekciji u kojoj svaki komad odjeće krije jednu tajnu dimenziju, ali i prikrivenu ekstravaganciju.
Lei Lou žena ovog će proljeća otkrivati nešto više no do sada, ali će to raditi nježno, tek toliko da zagolica maštu okoline, zadržavajući svoj prepoznatljivi stil s osjećajem za mjeru.
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Kampanja je bajka s porukom o važnosti knjige kao sredstva bez kojeg se u nijednoj karijeri, pa ni dizajnerskoj, ne može doći do cilja. Knjiga kao protuteža slojevima najfinije čipke i neobrađene svile na prvu djeluje sekundarno u cijeloj priči, međutim zagrebe li se ispod površine, jasno će se vidjeti dizajneričina fascinacija učenjem i nadograđivanjem, koje se očituje u svakoj novoj Lei Lou kolekciji, pa tako i ovoj.
Aleksandra u ovo proljeće uvodi neke nove , tamnije nijanse, vječno lijepu bjelinu "razbijenu" 3D cvjetnim aplikacijama, odijela protkana šljokicama i već prepoznatljive Lei Lou gležnjače u novom izdanju, s otvorenim prstima ili petom, a odabrani komadi iz kolekcije već su se našli u ponekoj glavnoj ulozi na našim i inozemnim crvenim tepisima.
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Ovo je .
Homepage nacije.
ovdje. Atraktivne fotografije i videe plaćamo.
Imate važnu priču? Javite se na desk@index.hr ili klikom
Želite raditi na Indexu? Prijavite se
Tražimo sadržaj koji
bi Vas mogao zanimati
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
Učitavanje komentara
Tražimo sadržaj koji
bi Vas mogao zanimati
bi Vas mogao zanimati