Omiljeni nakit Perleraj postaje Cloud&Co
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Foto: Nikola Zelmanović
ZADNJIH dana društvene mreže šokirane su informacijom kako omiljeni brand nakita Perleraj broji posljednje dane i gasi se.
No ono što su neki pretpostavljali, pokazalo se istinitim - Perleraj se gasi kako bi se pretvorio u još ljepšu, veću i šarolikiju priču. Naš i vaš omiljeni Perleraj od danas više ne postoji, ali zato postoji Cloud & Co. Novo ime, novi vizualni identitet, nova kampanja, ali ista kvaliteta i ista “oblak” ekipa. Oblak je skoro od samih početaka bio dio vizualnog izričaja Perleraja, a od danas upravo oblak (eng. cloud) preuzima glavnu ulogu u nakitu za koji možemo reći da je popularizirao narukvice na našem tržištu, a koji je do sada bio izrađen od srebra i srebra s pozlatom te poludragih kamenčića i perlica.
Nakon 8 godina postojanja i popularnosti na našem tržištu osnivačica branda Katarina Radnić Zmazek odlučila je kako je vrijeme za promjenu. Naime brand se od samih početaka dosta promijenio, uozbiljio te proširio na druga tržišta i zato je novo ime koje pretvara zaštitni znak branda u ime logičan nastavak.
Ime Cloud&Co, osim što je povezivo s postojećim brendom, izabrano je jer je internacionalnije i univerzalnije za različite tipove nakita koje ovaj brand priprema u budućnosti u svojoj ponudi, kao što su, između ostalog, muški i zlatni nakit.
Novo ime Cloud&Co zapravo ima tri značenja:
- Cloud&Co. (company) su svi ljudi koji su kroz godine utjecali na brand - njegovo nastajanje i razvoj, svi koji su radili na njemu, ali i svi oni koji su lajkali, shareali i pratili brand. Dakle, company su svi ljudi koji prave društvo oblaku.
Tekst se nastavlja ispod oglasa
- Cloud&Co. ima značenje i u smislu inspiracije za dizajn - kako je brandu oblak zaštitni znak, među elementima koji se koriste u nakitu su i mnogi drugi nebeski elementi kao što su zvijezde, mjesec, planeti, konstelacije i slično. Dakle, sve što pravi društvo oblaku na nebu
- I za kraj, Cloud&Co. u smislu drugih privjesaka koje brand koristi uz oblak kao glavni znak, a ovisno o godišnjim dobima, kao što su na primjer ljeti - sladoled, ananas i školjka. Dakle, sve što pravi društvo oblaku na nakitu.
U nove vizuale kao slogan uklopljen je već poznati #hastag branda #NeverTakeOffJewelry i to kao sinonim za nakit koji nikada ne skidamo ili ne želimo skinuti. Novi logo, koji je radila dizajnerica Iva Hrvatin prati i cijeli novi vizual koji je radio Samir Šečerkadić, a koji ima pozadinu inspiriranu nebom. Ovo je samo prva i jedna od varijanti vizuala koji će se mijenjati ovisno o sezonama i kolekcijama, jednako kako se mijenjaju i oblaci i nebo.
Tekst se nastavlja ispod oglasa
U svrhu rebrandinga, Cloud&Co je izbacio i novu kampanju u kojoj predstavlja nakit iz Forever kolekcije, a koji predstavlja miks starih i novih modela, odnosno starih i novih varijanti starih najpopularnijih modela koji će zauvijek ostati u ponudi branda. Tu je primarno “Invisible cloud” lančić s biserom, a pojavljuju se i nove varijante ovog lančića, samo s oblakom u 4 boje - srebro, pozlaćeno srebro, rosegold i crno rodinirano. Predstavljene su i naušnice koje se mogu kupiti odvojeno pa tako svatko može kreirati svoj par. Klasične narukvice od perlica i poludragih kamenčića sada su zamijenile multifunkcionalne narukvice/lančići, koji se nose i kao narukvice i kao lančići, ovisno o želji i prigodi.
Cloud&Co nakit može se kupiti preko društvenih mreža, zatim u dućanima Karla i Take me home te u brojnim drugim sezonskim dućanima diljem Hrvatske. A ono što će vas sve posebno razveseliti je da Cloud&Co planira do kraja godine otvoriti i svoju dućan u centru Zagreba.
Ovo je .
Homepage nacije.
ovdje. Atraktivne fotografije i videe plaćamo.
Imate važnu priču? Javite se na desk@index.hr ili klikom
Želite raditi na Indexu? Prijavite se
Tražimo sadržaj koji
bi Vas mogao zanimati
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
Učitavanje komentara
Tražimo sadržaj koji
bi Vas mogao zanimati
bi Vas mogao zanimati