Ovo su najčešće pogreške koje činimo prilikom kupovine cipela
DIZAJNER obuće Ritch Erani kaže da kupovina cipela nije lagan zadatak, a pronalaženje odgovarajućeg para nekada je izazovna misija.
Uobičajena greška prilikom kupovine je pokušaj da se pronađe jedinstveni par koji se slaže sa svim odjevnim predmetima u ormaru kupca.
Erani dodaje da prije kupovine treba promisliti kakva je obuća potrebna, kako bi se napravila jasna razlika između potreba i želja.
"Nekada se obuća koja je potrebna razlikuje od kompletne ponude u trgovini", navodi Erani.
Karijeru je započeo prije 16 godina, kada je s bratom otvorio trgovinu CHUCKiES u New Yorku. U ponudi su bili modeli kreatora poput Chloé i Balenciaga. Godine 2012. kreator je pokrenuo vlastitu liniju cipela Ritch Erani NYFC, a njegove modele nosile su zvijezde poput Madonne, Beyoncé i glumice Priyanke Chopre.
Erani kaže da PVC cipele nisu za svaku priliku. Prozirne potpetice često nose Beyoncé i Kylie Jenner, a pojedine modele dizajnirao je Erani.
"Vrlo su lijepe. Beyoncé nosi cipele koje sam kreirao tako da izgleda kao da joj je stopalo mokro. Izgledaju prelijepo kada se nose na pravi način. Teško je gledati jeftine PVC cipele, jer prije svega nisu udobne. Volim kristalni izgled potpetica, izgledaju svježe i novo", objašnjava kreator i dodaje da su najgori trendovi u modnoj industriji cipela nastali s pojavom Ugg čizmi i japanki.
"Ugg čizme su veoma tople, ali nemaju čvrst luk na prstima. Dobivate stabilnost tek kada probate drugu čizmu. Postoje ljudi koji čitavo ljeto provedu u japankama, a zimu u Ugg čizmama. Ne treba čuditi što se stopalo širi, pa nekada postane četvrtasto", objašnjava dizajner i dodaje da se japanke nose na plaži ili bazenu, nikako na ulici.
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati