Pokret, moda i strast prema putovanjima isprepleću se u novoj kampanji za nakit Grubić Design
Foto: Goran Matijašec
POZNATI hrvatski brand nakita, Grubić Design donosi još jednu zanimljivu modnu priču.
U kampanji pod nazivom "Putnik" glavnu ulogu imaju plesačice i osnivačice plesnog kolektiva "Dance Company & M": Andrea Solomun i Ema Janković te pjevač s Broadwaya, Tony K. Irving, a na nekim fotografijama pojavljuju se i sami Mladen i Petar Grubić.
U atraktivnim komadima već prepoznatljivog nakita mogu uživati i muškarci i žene, pogotovo oni koje privlače zanimljivi detalji koji i najjednostavniju odjevnu kombinaciju mogu predstaviti u nešto posebno.
"Svakom putniku putovanje je životna strast i avantura prepuna čarobnih zamki. Koktel nakita povod je za novim poznanstvom. Neobična kemija naših aktera skriva iznenađenja, gdje se ne događa priča. Oni ostaju samo slučajni prolaznici...", poručuju iz Grubić Designa te tako objašnjavaju naziv nove atraktivne kolekcije Putnik".
"Većina naših kolekcija smjestila se u "dvorac" avangardnog stila. Kaotično ako zadržava pažnju prolaznika, ali i potvrda kolika je moć nakita u izražavanju vlastitog stila i propitivanje osobnog usuda. Atraktivan remen od kože sa elementima metala skulpturalan je detalj i nazvali smo ga 'Put na mjesec'! Zanimljive su i kompozicije metala sa biserima i venecijanskim kristalom što je naizgled nespojivo, ali ishod i poruka je maštovito i originalno."
"Metalne prečke, kovani štitovi i lanci ušli su u odaje bisera i kristala. Nema sukoba u spajanju, i avangarda je zadovoljna! Novom kolekcijom nakita pomičemo granice tradicionalno viđenih i prihvaćenih oblika u dizajnu. Vaše odjevne kombinacije mogu biti minimalizam i običnost dok će vam nakit osigurati posebnost!", dodaju Mladen i Petar Grubić.
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati