Robert Sever predstavio kampanju za kolekciju limitiranih torbica
Foto: Marko Grubišić
I ROBERT Sever ovaj je tjedan predstavio kampanju za torbice svog branda.
Riječ je o tri modela torbica - „Marija“, „Karla" i „Gala“ koje se mogu kupiti u lancu trgovina "Karla", a koje su zablistale u glamuroznoj novoj kampanji koju je snimio Marko Grubišić.
Ove torbice proizvedene su u limitiranoj količini, od svega 50-ak komada pa će cure koje se žele okititi ovim elegantnim modnim detaljima morati požuriti.
Kampanja je inspirirana filmskim referencama, od film noira pa sve do estetike Davida Lyncha, u kombinaciji sa pin up fotografijama iz četrdesetih, ali napravljenih kroz suvremenu prizmu.
"Ideja je bila prikazati torbu kao objekt žudnje koji gotovo da postaje fetiš, što torbica za mnoge žene i je. Ove sezone u Karli predstavljamo vrlo luksuzne i sofisticirane torbe čije nas predivne, duboke boje vizuala uvode u blagdansko vrijeme te sugeriraju naše torbice kao idealan poklon koji bi svaka žena voljela dobiti i imati. Naša suradnja s Karlom je već tradicija te uživamo u izradi ovih posebnih divnih izdanja naših torbica", objasnio je Robert Sever.
Lijepa brineta koja predstavlja torbice u kampanji je Iva Marušić iz Talia Modelsa, za make up je zaslužan make up artist Saša Joković, styling i kosu potpisuje Robert Sever, a asistent na snimanju je bio Slobodan Velicki.
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati