Trendu za bogate ne nazire se kraj: Logomanija je sada zahvatila i Sonju Kovač

LOGOMANIJA već nekoliko sezona hara modnim svijetom, a čini se da se trendu ne nazire kraj ni u 2019.
Iako su odjeća i modni dodaci s upadljivim logotipima luksuznih dizajnerskih kuća rezervirani za one malo dubljeg džepa, preplavili su Instagram i nametnuli se kao "must have", a nije im odoljela ni domaća trendseterica Sonja Kovač.
Na egzotičnim Bahamima Sonja je prošetala plažom odjevena od glave do pete u komade poznate modne kuće Fendi čiji prepoznatljivi logo vrišti s njene bijele majice i krasi čitavu njenu suknju.
Lijepa trendseterica ovaj je nesvakidašnji odabir za šetnju plažom začinila elegantnim crno-bijelim štiklama i crvenim ružem, koji u posljednje vrijeme nosi sve češće.
A s obzirom na to da Sonja budno prati sve modne trendove i obično među prvima na našim prostorima isprobava nove, sada smo uvjereni da trend logomanije i dalje ne jenjava, iako su mu modni stručnjaci u 2019. predvidjeli kraj.

bi Vas mogao zanimati
bi Vas mogao zanimati