Tri uspješne domaće žene, tri stila i jedan brand
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Foto: Jelena Balić
TRI uspješne žene, tri stila i jedan brand kratki su sažetak nove Lei Lou kampanje, u kojoj je dizajnerica Aleksandra Dojčinović glavne uloge povjerila svojim trima prijateljicama – Sandri Perković, Branki Krstulović i Ivi Radić.
Sandra, višestruka olimpijska pobjednica i jedna od najuspješnijih svjetskih atletičarki svih vremena, Iva, vlasnica jednog poznatog domaćeg lifestyle portala i Branka, direktorica marketinga i promocije CineStara okupile su se na ovom snimanju s posebnim povodom, kako bi obilježile pokretanje Lei Lou web shopa. To je još jedna sjajna novost u poslovanju zagrebačke dizajnerice, koja će na ovaj način postati još dostupnija svim svojim klijenticama u i izvan granica Hrvatske.
U zanimljivoj su priči uspješna sportašica i dvije poslovne žene utjelovile moderne Lei Lou djevojke koje svoje haljine, čak i kad imaju prizvuk svečanog, bez problema nose i u svakodnevnim prilikama, upotpunjujući njima najdraži par traperica i produljujući im na taj način rok trajanja, a što ih, pratimo li svjetske trendove recikliranja svega, pa i mode, čini maksimalno ekonomičnima.
Neobična kampanja koja zrači snažnom ženskom karizmom rezultirala je spontanim fotografijama koje kao da su nastale na jednoj od zajedničkih kava, što je dizajnerici i bio cilj. Osim toga, svaka od njih je Lei Lou komade personalizirala omiljenim stvarima iz vlastitog ormara, a rezultat toga su i tri potpuno različita stila - Ivina vječna modna zaigranost, Brankina nepogrješiva jednostavnost i Sandrina sportska elegancija.
A osim komada iz kampanje, sve poklonice Aleksandrinog dizajna moći će u svakom trenutku iz naslonjača naručiti svoje omiljene Lei Lou artikle i to iz čak 28 zemalja Europske Unije, SAD-a, BiH i Srbije.
Ovo je .
Homepage nacije.
ovdje. Atraktivne fotografije i videe plaćamo.
Imate važnu priču? Javite se na desk@index.hr ili klikom
Želite raditi na Indexu? Prijavite se
Tražimo sadržaj koji
bi Vas mogao zanimati
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
Učitavanje komentara
Tražimo sadržaj koji
bi Vas mogao zanimati
bi Vas mogao zanimati