Ženski razgovori: Profesionalne sportašice moraju izgledati kao sportašice, a ne kao seks simboli
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Foto: Maxim
KAKVO je vaše mišljenje o profesionalnim sportašicama?
Opće je poznato da odavno sportašice nisu samo sportašice, već novac zarađuju i na mnogobrojnim reklamama i naslovnicama svjetskih časopisa. No, činjenica je da to najčešće nisu najuspješnije sportašice, već one koje dobro izgledaju, pa su nerijetko u seksi izdanjima. Časopis Glamour prenio je istraživanje, prema kojem se veći dio čitatelja složio da profesionalne sportašice kao seks simboli i nisu najbolja reklama. "Svaki put kad se neka sportašica slika za neki časopis, dovodi se u pitanje koliko je sposobna za sport", otkriva Janet Fink, profesorica sportskog menadžmenta na Sveučilištu u Massachusettsu, koja je provela istraživanje. A to vrijedi i za muškarce.
Istraživanje je također otkrilo da će potrošači prije kupiti neki sportski proizvod, ako ga reklamira neki sportaš, no nemaju jednako razmišljanje o proizvodima koji se ne tiču sporta. Također, čini se da seks ipak ne prodaje baš sve.
Što vi kažete?
Ovo je .
Homepage nacije.
ovdje. Atraktivne fotografije i videe plaćamo.
Imate važnu priču? Javite se na desk@index.hr ili klikom
Želite raditi na Indexu? Prijavite se
Tražimo sadržaj koji
bi Vas mogao zanimati
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
Učitavanje komentara
Tražimo sadržaj koji
bi Vas mogao zanimati
bi Vas mogao zanimati