BLIZZARD SE HVALI NOVIM USPJEHOM Overwatch dosegao 35 milijuna igrača
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Foto: Blizzard/Overwatch
Blizzardova posljednja uspješnica dosegla je brojku od 35 milijuna igrača na svim platformama koje uključuju PlayStation 4, Xbox One i PC. Povodom novog velikog dostignuća ekipa iza igre se službeno zahvalila na svom Twitter profilu, iako nije sigurno što ta brojka točno predstavlja.
Overwatch se izgleda i dalje vrlo dobro prodaje. U manje od godinu dana igra je privukla više od 30 milijuna igrača, a Blizzard je taj podatak objavio u travnju ove godine. Svega pola godine kasnije, ta brojka je narasla za dodatnih pet milijuna, što su odlični rezultati za igru koja je izašla u svibnju prošle godine.
Nažalost, bez obzira na impresivne brojke i dalje ne znamo što ti podaci točno govore. Radi li se o ukupnom broju prodanih primjeraka igre, broju računa ili aktivnih igrača. Morgan Stanley je tako u svom izvješću objavljenom u ožujku procijenio kako Overwatch ima 17 milijuna aktivnih igrača mjesečno na svim platformama.
Bez obzira na sve Blizzard se svim snagama trudi privući nove igrače. Trenutno u igri traje Halloween event, a svako toliko u igru dolaze novi kozmetički predmeti kao i različiti događaji. Iako je igrača baza velika to i dalje ne znači da je Overwatch kao takav uspješan. Obećani esport naslov polako postaje sve osim onoga što je trebao biti, a Overwatch League i dalje ne ulijeva povjerenje analitičarima, timovima, a niti igračima.
Zbog Blizzardovog fokusa na Overwatch League, manje lokalne i regionalne zajednice polako odumiru ili su već nestale, sve radi želje da se stvori premijerne liga u kojoj će se prije svega natjecati s novčanim iznosima investitora. Blizzard je jedna od rijetkih kompanija u industriji koja si može dopustiti takve izlete, iako izgleda kako nisu puno naučili iz svojih prijašnjih esport projekata.
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Kao kompetitivni igrač razočarao sam se u Overwatch i smjer kojim je Blizzard odlučio voditi esport oko te igre, a sudeći prema informacijama koje dolaze sa scene, samo sam jedan u moru mnogih. Moguće je da će Blizzard uskoro početi razmišljati kako vratiti kompetitivne igrače koje kozmetički predmeti u igri zanimaju ravno kao i koje je marke torbica koju nosi Maja Šuput.
>>> Esport je jedan od najvećih globalnih fenomena današnjice. Nema relevantnog medija na svijetu koji ne izvještavaju o najvažnijim događanjima u esport industriji, a neke od najvećih globalnih kompanija ulažu stotine milijuna dolara kako bi na vrijeme ugrabile dio ovog brzorastućeg tržišta. Na Index Sportu pratite najnovije vijesti iz esporta, intervjue s najboljim profesionalnim gejmerima i uživajte u video klipovima i mečevima.
Ovo je .
Homepage nacije.
ovdje. Atraktivne fotografije i videe plaćamo.
Imate važnu priču? Javite se na desk@index.hr ili klikom
Želite raditi na Indexu? Prijavite se
Tražimo sadržaj koji
bi Vas mogao zanimati
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
Učitavanje komentara
Tražimo sadržaj koji
bi Vas mogao zanimati
bi Vas mogao zanimati