Gume podijelile Formulu 1, strahuje se od pada gledanosti, no promjena neće biti
U AUSTRIJI je danas održan sastanak svih momčadi F1, dobavljača guma Pirelli te predstavnika FIA-e, regulatornog tijela Formule 1.
Raspravljali su o eventualnom povratku na Pirellijeve gume iz sezone 2018., održano je i glasanje, a prema rezultatima, do brzih promjena o kojima se razgovaralo proteklih dana neće doći. Momčadi F1 podijelile su se oko ovog pitanja, pet ekipa glasalo je za povratak na stare gume, a pet ekipa za očuvanje postojećeg stanja.
Potrebna je suglasnost sedam od deset F1 momčadi kako bi se mijenjala pravila, a do toga nije došlo.
Na sastanku u Austriji, koji se održao prije prvoga slobodnog treninga VN Austrije, bili su prisutni šefovi svih deset momčadi, Ross Brawn kao sportski direktor F1, tehnički šef FIA-e Nikolas Tombazis i Pirellijev F1 šef Mario Isola.
Vozače su predstavljali Alex Wurz, šef GPDA-e, udruge vozača, i njegovi pomoćnici Romain Grosjean i Sebastian Vettel, potom i Charles Leclerc te Lewis Hamilton.
Za povratak na stare gume glasali su Red Bull, Toro Rosso, Ferrari, Haas i Alfa Romeo, a protiv su bili Mercedes, McLaren, Williams, Renault i Racing Point.
Red Bull i Ferrari najveći su zagovaratelji povratka na gume iz prošle sezone koje imaju 0.4 mm deblju gaznu površinu. Pirelli je ove godine smanjio debljinu gazne površine kako bi se smanjilo pregrijavanje. Pojedine momčadi se žale da im je to otežalo izvlačenje maksimuma iz guma jer se temperaturni raspon u kojem daju optimalno prianjanje povećao.
Mercedes se najbolje prilagodio novim gumama koje su se prošle godine koristile u Španjolskoj, Francuskoj i Velikoj Britaniji, što su iskoristili za dosad najbolji start sezone s osam pobjeda u prvih osam utrka. Promjene koje je Pirelli napravio na ovogodišnjim gumama savršene su za Mercedes jer su tradicionalno imali problema s pregrijavanjem guma, posebno stražnjih.
Nakon VN Francuske, jedne od najdosadnijih utrka u posljednje vrijeme, Ferrariju i Red Bullu u zahtjevima su se pridružile i druge ekipe, u strahu da će F1 odbiti veliki broj navijača od ovog sporta.
>>> Vijesti iz svijeta F1 donosimo u suradnji s portalom MaxF1.net