Karoserija
a) prednje krilo
Prednje krilo vraća se na širinu od 1800 mm koju je imalo prije 2014., umjesto dosadašnjih 1650 mm. Gledano odozgo, krilo mora biti nakošeno prema iza za 12.5288 stupnjeva.
b) stražnje krilo
Stražnje krilo bit će šire (950 mm umjesto 750 mm) i niže (800 mm umjesto 950 mm), a bočne ploče nagnute su prema iza (gledano sa strane) za 25 stupnjeva u odnosu na vertikalu.
c) difuzor
Jedna od najznačajnijih aerodinamičkih promjena je veći difuzor koji je 50 mm viši (175 mm umjesto 125 mm), 50 mm širi (1050 mm umjesto 1000 mm) i počinje 175 mm ispred stražnje osovine (dosad na stražnjoj osovini). To će donijeti otprilike 2.2 puta veći volumen difuzora nego 2016.
d) bočne stranice
Maksimalna širina povećana je s 1400 mm na 1600 mm, a minimalna širina povećana je s 1300 mm na 1400 mm. Također, područja oko prednjih kotača u kojima kedopušteno koristiti aerodinamičke dodatke značajno je povećano i bočni usmjerivači zraka mogu se nalaziti od 430 mm iza središnje linije prednjih kotača i biti visoki kao i šasija. Ukupna širina bolida narasla je s 1800 na 2000 mm.
Zbog većih guma i šire karoserije, minimalna težina povećana je sa 702 kg na 728 kg. Također, uvedena su i nova pravila za raspored težine na prednju i stražnju osovinu, a opterećenja se mjere nakon kvalifikacija. Tako prednja osovina mora uvijek biti opterećena s najmanje 331 kg, a stražnja najmanje s 390 kg što ostavlja samo 7 kg prostora za podešavanje rasporeda težine.
Pogonska jedinica
Uvedeno je novo pravilo kako bi se vozače spriječilo da gomilaju pogonske jedinice za daljnje korištenje tijekom sezone. Ako vozač tijekom vikenda Velike Nagrade koristi više od jednog novog elementa koji rezultira kaznom na startu utrke, samo posljednji element može se koristiti na idućim utrkama bez dodatnih kazni.
Novost su i mjere koje se tiču smanjenja troškova, jamstva isporuke, konvergencije performansi i zvuku pogonskih jedinica.
Cijena isporuke za momčadi klijente smanjena je za 1 milijun eura po sezoni u odnosu na 2016.
Kako bi se osigurala isporuka motora svim momčadima, homologacijska procedura uključuje i ‘obvezu opskrbe’ koja na snagu stupa ukoliko neka momčad nema osigurane motore. U tom slučaju proizvođač motora s najmanje klijenata ima obvezu isporučiti motore toj momčadi.
Sustav tokena kao mehanizam kontrole razvoja pogonskih jedinica je ukinut.
Uvedena su i dodatna ograničenja poput težine određenih dijelova pogonske jedinice, dimenzija i materijala za 2017. koja će se dodatno pojačati za 2018.
MGU-K jedinica ne smije težiti manje od 7 kilograma, a MGU-H ne smije biti lakši od 4 kilograma.
Mjenjač
Za razliku od 2015. i 2016. kad su vozači cijelu sezonu vozili s istim prijenosnim omjerima u mjenjaču, svaki vozač 2017. smije ih jednom promijeniti tijekom sezone nakon čega se stari omjeri brišu (svi budući novi mjenjači imat će isključivo nove omjere).
Već korišteni mjenjači sa starim prijenosnim omjerima ili mjenjači smiju se i dalje koristiti do kraja njihova ciklusa od šest utrka.
Gorivo
Širi bolidi i šire gume izazivaju veći otpor zraka zbog čega će bolidi biti sporiji na pravcu, ali i trošiti više goriva. Zato je 2017. povećana maksimalna dozvoljena količina goriva koju vozači smiju koristiti u utrci sa 100 na 105 kg, a maksimalni protok goriva i dalje iznosi 100 kg/h.
Nijedan natjecatelj ne smije koristiti više od pet specifikacija goriva tijekom sezone niti smije imati više od dvije odobrene vrste goriva na utrci.
SPORTSKI PRAVILNIK
Startovi kišnih utrka
Ukoliko su uvjeti na startu utrke dovoljno loši da kontrola utrke procijeni da je nužan start iza sigurnosnog automobila, utrka će nakon njegova povlačenja startati s mjesta nakon što se bolidi poredaju na svoja startna mjesta. Dosad bi vodeći vozač kontrolirao poredak i u određenom trenutku ubrzao i započeo utrku.
Dizajn kaciga
Vozači moraju nastaviti koristiti isti dizajn kacige na svim utrkama kako bi ih se lakše prepoznalo u bolidu. Ali svaki vozač na jednoj utrci godišnje smije imati poseban dizajn. Također, vozač smije promijeniti dizajn ukoliko promijeni momčad tijekom sezone.